يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۲۳
کد خبر: ۴۳۴۷۶
|
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۲
يازدهم شهريور آخرين مهلت ارسال آثار به سومين جشنواره سراسري عکس رضوي است.

به گزارش شهر از تبريز به نقل از روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي، محمد دادي اظهار داشت: تاکنون بيش از هزار اثر از عکاسان سراسر کشور به دبيرخانه اين جشنواره ارسال شده است.
وي با اشاره به جايگاه برجسته جشنواره رضوي در ميان اصحاب فرهنگ و هنر افزود: اين رويداد هنري ظرفيت هاي وسيعي را براي حضور هنرمندان متعهد و توليد آثاري با رويکرد ديني و مذهبي فراهم آورده است.
دادي کميت و کيفيت آثار ارسالي به اين جشنواره را مطلوب ارزيابي کرد و گفت: ارتقاي کيفي اين جشنواره که با مضموني ارزشمند برگزار مي شود موجب ارائه آثار هنرمندان برجسته عرصه عکس و همچنين تعالي بيش از پيش اين هنر مي گردد.
براساس اين گزارش هر هنرمند عکاس مي‌تواند حداکثر ده عکس به صورت تک عکس و هفت عکس به صورت مجموعه بر روي سي دي و با فرمت jpeg در اندازه 40*30 سانتي متر و با دقت ‌‌dpi 300 ارسال نمايد.
در صورت آنالوگ بودن، نگاتيو اثر و در صورت ديجيتال بودن فايل اصلي عکس بايد نزد عکس موجود باشد.
علاقمندان مي توانند آثار خود را به همراه فرم شرکت در جشنواره تا يازدهم شهريورماه 1390 به دبيرخانه جشنواره واقع در تبريز،‌بلوار استاد شهريار، سربالايي وليعصر، مجتمع سينمايي 22 بهمن تبريز، دبيرخانه جشنواره سراسري عکس رضوي ارسال نموده و براي کسب اطلاعات بيشتر به آدرس اينترنتيwww.akserazavi.ir مراجعه كنند.
سومين جشنواره سراسري عکس رضوي از سي و يکم شهريور تا سيزدهم مهرماه و آئين اختتاميه و معرفي نفرات برتر نيز چهارم مهرماه 1390 در تبريز برگزار مي شود.

نظر شما