دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۱
کد خبر: ۴۳۷۰۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۲
نمايشگاه پوسترهاي اميد براي ژاپن از سوي موسسه نشر شهر وابسته به سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران از 11 تا 17 شهريور ماه در خانه هنرمندان برپا مي‌شود.

مسعود سريع‌القلم در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت: موسسه نشر شهر به مناسبت وقوع زلزله عظيم و پي آمدهاي آن در شرق ژاپن کتاب اميد براي ژاپن را منتشر كرد.


وي با بيان اينكه اين کتاب شامل پوسترهايي از40 کشور دنيا با پيام‌هاي دلگرم کننده به خسارت ديدگان زلزله ژاپن است که توسط يزدان سعدي جمع آوري شده است، افزود: به همين دليل نمايشگاهي نيز شامل 100 پوستر از گرافيست‌هاي كشورهاي مختلف كه از سوي اين موسسه چاپ شده است در خانه هنرمندان به نمايش گذاشته مي‌شود.


سريع القلم از برگزاري نهمين نمايشگاه ياد يار مهربان خبر داد و اظهار داشت: اين نمايشگاه با هدف تجهيز كتابخانه‌هاي مدارس با جديدترين كتاب‌هاي منتشر شده، همزمان با هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران از سوي موسسه نشر شهر برگزار مي‌شود.

 

به گفته وي، امسال براي نخستين بار ثبت‌نام ناشران براي شركت در نمايشگاه، به صورت اينترنتي انجام مي‌شود. ناشران مي‌توانند با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني نمايشگاه به نشاني‌هاي www.shahrpress.ir و www.yadeyaremehraban.ir اقدام به ثبت‌نام و ورود اطلاعات آثارشان كنند.


نظر شما