دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۵۴
کد خبر: ۴۳۷۷۷
|
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۳
سيلوستر استالونه قصد دارد قسمت جديدي از مجموعه فيلم «رامبو» را كارگرداني و بازي كند. قرار است قسمت تازه «رامبو» به صورت يك فيلم كم‌خرج و مستقل تهيه شود.

فارس- قسمت جديد اين مجموعه فيلم در شرايطي قرار است جلوي دوربين برود كه استالونه سال قبل گفته بود ديگر قسمت تازه‌اي از اين فيلم را بازي و كارگرداني نخواهد كرد.

منابع نزديك به فيلم مي‌گويند نام آن «رامبو عليه شكار وحشي» خواهد بود و فيلم‌نامه آن هم اكنون در مرحله نگارش قرار دارد.

 

گفته مي‌شود دليل اصلي تمايل استالونه براي توليد قسمت تازه‌اي از مجموعه فيلم موفق دهه هشتادي «رامبو»، توليد نسخه تازه‌اي از فيلم «كونان بربر» بوده است.

 

نسخه جديد «كونان بربر» با نگاهي به اكشن ماجراجويانه دهه هشتاد ميلادي آرلوند شوارتزگر (رقيب استالونه) به همين نام ساخته شد.

 

طرح فيلم‌نامه پنجمين قسمت «رامبو» متعلق به خود استالونه است و نويسنده فيلم‌نامه نسخه جديد «كونان بربر» فيلم‌نامه «رامبو»ي جديد را مي‌نويسد.

 

هنوز معلوم نيست كاراكتر جان رامبو در قسمت جديد اين فيلم وارد چه جور ماجراجويي خواهد شد. اين در حالي است كه احتمال دارد نام قسمت جديد به «رامبو آخرين توقف» تغيير پيدا كند.

 

ميكي رورك در اين فيلم با استالونه همبازي است و هنوز زماني براي شروع كار توليد آن اعلام نشده است.

 

مجموعه فيلم «رامبو» با حال و هواي در ظاهر ضد كمونيستي خود در دهه هشتاد و اوايل دهه نود، موفقيت‌هايي در جدول گيشه نمايش سينماها به دست آورد و باعث شهرت استالونه به عنوان يك قهرمان اكشن شد.

 

استالونه دو سال قبل قسمت تازه‌اي از اين فيلم را بازي و كارگرداني كرد كه متفاوت از قسمت‌هاي قبلي آن بود و با هزينه‌‌اي پايين توليد شد.

نظر شما