يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۰
کد خبر: ۴۳۷۸۸
|
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۱
عوامل مجموعه انيميشن «شکرستان» در برنامه‌اي با عنوان «گپي با بچه‌هاي شکرستان» گرد هم مي‌آيند و ضمن گفتگو با علاقمندان و مخاطبين، مسابقه‌اي مردمي براي خلق بهترين قصه‌هاي شکرستان برگزار مي‌کنند.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي تهران و مديريت فرهنگي هنري منطقه 22، در اين نشست همچنين بخش‌هايي از مجموعه شکرستان به نمايش در آمده و عوامل توليد از سوي فرهنگسراي تهران مورد تقدير قرار مي‌گيرند.

نشست «گپي با بچه‌هاي شکرستان» با هدف و محوريت ايجاد فضاي تعامل بين پديد آورندگان اثر و مخاطبين، توجه به ترويج فرهنگ و سنن ارزشمند کشورمان به زبان جذاب هنر و هم چنين تاکيد بر الگو پذيري از آثار فاخر برگزار مي‌شود.

معرفي کادر توليد و بيان شيوه کار توسط نويسنده اثر، توضيح در باره طراحي استوري برد توسط کارگردان و نمايش آن بر روي پرده، بحث و گفتگو پيرامون شيوه کار ، ذکر خاطرات و معرفي کاراکترها ، اجراي مسابقه حضوري با عنوان «خلق قصه‌اي نو براي شکرستان» توسط حاضرين، اهداي جوايز به قصه‌هاي برتر و تجليل از عوامل توليد از جمله بخش هاي اين برنامه است.

مهدي اسماعيلي فيلمنامه نويس و نويسنده، سعيد ضامني کارگردان و طراح استوري برد، مسعود اصلاني نويسنده و حسين صافي کاريکاتوريست و طراح فضاسازي مجموعه شکرستان هنرمنداني هستند که در اين برنامه حضور خواهند داشت.

نشست «گپي با بچه‌هاي شکرستان» به همت فرهنگسراي تهران و با مشارکت مرکز مطالعات انيميشن حوزه هنري روز پنج شنبه 17 شهريور از ساعت 17 تا 19در سالن اجتماعات دانشگاه علامه طباطبايي واقع در بزرگراه همت ، بلوار دهکده المپيک، ميزبان علاقمندان است.


نظر شما