يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۱
کد خبر: ۴۳۸۴۹
|
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۹
بهروز بقايي معتقد است كه اولين بار بود امسال برنامه‌اي به نام «برآستان جانان» در بوستان‌هاي تهران به صورت جمعي برگزار شد كه نتيجه مثبتي هم براي سازمان فرهنگي و هنري شهرداري داشت.

به گزارش«شهر»، بهروز بقايي بازيگر تئاتر و تلويزيون معتقد است، اولين بار بود امسال برنامه اي به نام «برآستان جانان» در بوستان‌هاي تهران به صورت جمعي برگزار شد كه نتيجه مثبتي هم براي سازمان فرهنگي و هنري شهرداري و نيز براي مردم هر منطقه از اين شهر داشت. من فكر مي‌كنم اين برنامه تجربه جديد و نوعي بود.  من مطمئن هستم اگر اين برنامه سال آينده نيز برگزار شود با خلاقيت‌ها و ايده‌هاي بهتري برگزار خواهد شد.

او در ادامه مي‌گويد:اين برنامه در بوستان‌ها برگزار مي شد واقعا فضاي متفاوتي را ايجاد كرده بود اما در بعضي از اين بوستان ها ، امكان ديد كمتري براي استيج برنامه وجود داشت كه اميدوارم سال آينده اين مشكلات كوچك حل شود.

 اگرچه اطلاع رساني خوب سازمان فرهنگي و هنري كه در هر منطقه بنر و بيلبوردهاي تبليغاتي را نصب كرده بودند مردم را بيشتر آگاه و كنجكاو مي‌كرد كه اين برنامه چگونه و در كدام بوستان برگزار مي‌شد. خوشحالم كه برنامه «برآستان جانان» با كمترين هزينه اما بيشترين بازيد كننده را دارا بود.


بقايي رامي گويد: فكر مي‌كنم سال آينده اكثر هنرمندان از اين برنامه حمايت و در آيتم‌هاي مختلف آن شركت كنند.

نظر شما