شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۲
کد خبر: ۴۳۸۵۹
|
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۵
شهردار منطقه 7، از اجراي بيش از 70 هزار متر مربع پياده‌روسازي در منطقه خبر داد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 7، غلامرضا ميرزايي فلاح با اعلام اين خبر گفت: بيشترين حجم پياده رو سازي منطقه در خيابان شريعتي( سيد خندان تا پيچ شميران)  در دو فاز اجرا شده است که حجم عمليات اجرايي آن به مساحت 30000 متر مربع است ضمن اينکه عمليات نهرسازي به طول 7200 متر طول در ضلع شرق و غرب اين خيابان اجرا شد.

شهردار منطقه7 ادامه داد: پياده روسازي خيابان مفتح  جهت معلولين و جانبازان شامل 1000 مترمربع سنگ و 2500مترمربع کفپوش بتني به دليل خوردگي و شن نما شدن سطح پياده روي قبلي و اجراي 600 متر کانيو جانبي و400 متر نهر سرپوشيده و 150 متر لوله گذاري به دليل حذف نهر فرسوده قديمي و افزايش سطح معبر پياده رو از ديگر اقدامات در اين بخش است.

او اجراي 14500مترمربع پياده روسازي در 1800 مترطول ضلع شرق و غرب از انقلاب تا ميدان بهارشيراز همراه با مناسب سازي براي معلولين و جانبازان را از ديگر اقدمات منطقه در اين بخش برشمرد. ميرزايي فلاح ،پياده روسازي خيابان امجدي منش به متراژ1150مترمربع در ضلع شرق و غرب شامل پياده روسازي ومناسب سازي جهت معلولين وجانبازان،پياده رو سازي خيابان سميه به متراژ4600مترمربع پياده رو سازي در 580 مترطول در ضلع شمال و جنوب و پياده روسازي خيابان هويزه به متراژ  3000مترمربع در ضلع شمال و جنوب از خيابان شريعتي تا خيابان سهروردي را ازديگر اقدمات منطقه برشمرد.

او پياده روسازي حاشيه هاي شرق و غرب بزرگراه صياد شيرازي به متراژ  6550مترمربع آسفالت در حاشيه بزرگراه شهيد صيادشيرازي و 3500 متر پياده رو سازي و مناسب سازي از خيابان کاج تا شيخ صفي در دو طرف و احداث بوستان و محوطه سازي و زمين ورزشي روباز به مساحت 2300 متر مربع در حاشيه بزرگراه صياد تقاطع کوچه 48 را ديگر اقدام منطقه برشمرد. گفتني است: اقدمات ياد شده  همزمان در روز ميلاد با سعادت امام  رضا (ع)  به بهره برداري مي رسد.

نظر شما