دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۶
کد خبر: ۴۳۹۵۸
|
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۲
به مناسبت روز شعر و ادب فارسي و بزرگداشت سيد محمدحسين شهريار (27 شهريور ماه)، اصغر فردي يكي از شاگردان برجسته اين استاد بزرگ ميهمان پنجشنبه خودماني فرهنگسراي ابن‌سينا در روز 24 شهريورماه مي‌شود.

سيد قاسم ناظمي در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت: اين برنامه به مناسبت ماه مبارك رمضان به مدت يك ماه برگزار نشد ولي قصد داريم در هفته‌هاي آينده اين برنامه را با ميهمان‌هاي جديد به عنوان يك آيتم جدي و مستمر ادامه دهيم.

 

رييس فرهنگسراي ابن‌سينا با بيان اينكه فراهم کردن فضايي ساده و خودماني به دور از دغدغه‌هاي روزانه هميشگي، براي گفتگو با هنرمندان، ‌اديبان و انديشمندان و نيز پاتوقي فرهنگي براي همه آناني که دغدغه‌اي فراتر از مسائل روزمره دارند، ‌از مهمترين اهداف ما در برگزاري نشستهاي پنجشنبه‌هاي خودماني است، افزود: به مناسبت روز شعر و ادب فارسي و بزرگداشت استاد سيد محمد حسين شهريار در روز پنجشنبه 24 شهريورماه ميزبان اصغر فردي يكي از همراهان و شاگردان استاد شهريار خواهيم بود.


وي تصريح كرد: تا كنون بهاءالدين خرمشاهي، هوشنگ مرداي کرماني، حميدرضا نوربخش، خسروسينايي و رضا اميرخاني ميهمان پنجشنبه خودماني فرهنگسراي ابن‌سينا بوده‌اند.

 

به گفته رييس فرهنگسراي ابن‌سينا، ضبط برنامه جمعه ايراني نيز از ابتداي پاييز در اين فرهنگسرا صورت مي‌گيرد كه جزييات آن در روزهاي آينده اعلام مي‌شود.

نظر شما