شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۳
کد خبر: ۴۴۱۹۲
|
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۴
براي پخش از سيماي بوسنيايي شبکه سحر
مستند «اينجا آفريقا است» با مديريت دوبلاژ رحمان رستم پور از اوايل خرداد ماه به زبان بوسنيايي دوبله شده و به زودي از سيماي بوسنيايي زبان شبکه جهاني سحر پخش مي شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شبکه جهاني سحر، مستند «اينجا آفريقاست» که از توليدات گروه مستند شبکه يک است در قالب 52 قسمت 30 دقيقه اي و به تهيه کنندگي و کارگرداني رامين حيدري فاروقي توليد شده است.

 

اين مجموعه آسيب شناسي توسعه در کشورهايي آفريقايي و تفاوت چهره ي واقعي قاره اي بزرگ و متشکل از 52 کشور را، با آنچه پيوسته در قالب فقر و جنگ به وسيله رسانه هاي غربي انتشار مي يابد، در مرکز توجه خود قرار داده است.

 

«اينجا آفريقاست» که با حضور و روايت رويا نونهالي بازيگر شناخته سينما و تلويزيون در آفريقاي جنوبي، زيمبابوه، تانزانيا و اتيوپي به تصوير کشيده شده، نقش اطلاعات، برنامه ريزي و مديريت در توسعه و رابطه متقابل سياست، اقتصاد و فرهنگ در تحقق توسعه را نيز در ديگر جوانب تمرکز خود، بررسي کرده است.

 

متون اين مستند را عادل حاج محمداويج به زبان بوسنيايي زبانگرداني کرده و فرزاد مشعوف صدابرداري و صداگذاري آن را انجام داده است. سميرا نظير در مستند «اينجا آفريقا است» به جاي رؤيا نونهالي گويندگي مي کند و نديم بگوويچ، معمر اسپاهيچ، ارنارد پانچيج، ليلا کالاليچ و سلما هاجرشيج ديگر صداپيشگان آن هستند.

نظر شما