يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۵
کد خبر: ۴۴۲۰۸
|
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۷
مرتضي احمدي و ساير عوامل اين مجموعه تلويزيوني با حضور در ميان علاقمندان و مخاطبان اين مجموعه، قصه‌هاي تازه‌اي براي اهالي شکرستان خلق مي‌کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي تهران و مديريت فرهنگي هنري منطقه 22، در اين نشست صميمي هم چنين بازيگر و صداپيشه پيشکسوت کشورمان که روايت مجموعه انيميشن «شکرستان» را بر عهده داشته و نيز سايرعوامل توليد اين اثر هنري از سوي فرهنگسراي تهران مورد تقدير قرار مي‌گيرند.


ايجاد فضاي تعامل بين پديد آورندگان اثر و مخاطبين، توجه به ترويج فرهنگ و سنن ارزشمند کشورمان به زبان جذاب هنر و هم چنين تاکيد بر الگو پذيري از آثار فاخر، از جمله اهداف نشست «گپي با بچه‌هاي شکرستان» است.


نمايش بخش‌هايي از مجموعه شکرستان، معرفي کادر توليد و بيان شيوه کار توسط نويسنده اثر، توضيح در باره طراحي استوري برد توسط کارگردان و نمايش آن بر روي پرده، بحث و گفتگو پيرامون شيوه کار، ذکر خاطرات و معرفي کاراکترها، اجراي مسابقه حضوري با عنوان «خلق قصه‌اي نو براي شکرستان»، اهداي جوايز به قصه‌هاي برتر و تجليل از عوامل توليد از جمله بخش‌هاي اين برنامه است.


مرتضي احمدي، راوي و صداپيشه و هنرپيشه راديو، تلويزيون ، تئاتر و سينما، مهدي اسماعيلي فيلمنامه نويس و نويسنده ، سعيد ضامني کارگردان و طراح استوري برد ، مسعود اصلاني نويسنده و حسين صافي کاريکاتوريست و طراح فضاسازي مجموعه شکرستان هنرمنداني هستند که در اين برنامه حضور خواهند داشت.


نشست «گپي با بچه‌هاي شکرستان» به همت فرهنگسراي تهران و با مشارکت مرکز مطالعات انيميشن حوزه هنري روز دوشنبه21 شهريور از ساعت 17 تا 19در بزرگراه همت غرب، شهرك گلستان، بلوارهاشم زاده ، انتهاي خيابان قائم 6، سراي سنبل ، ميزبان علاقمندان است.

نظر شما