دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۰
کد خبر: ۴۴۳۰۰
|
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۸
دومين جشنواره «بهترين‌ها براي غنچه‌هاي شهر» به مناسبت روز جهاني کودک و به مدت يک هفته از سوي اداره کل امور بانوان معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران برپا مي‌شود.

به‌گزارش «شهر» به‌نقل از ستاد خبري دومين جشنواره «بهترين‌ها براي غنچه‌هاي شهر»؛ تجربه برگزاري نخستين دوره اين جشنواره و استقبال بي‌نظير خانواده‌هاي تهراني از اين جشنواره، نشان داد که توجه به گروه سني صفر تا چهار سال تا چه اندازه اهميت و ضرورت دارد.

در همين راستا و به منظور اجراي مصوبه شوراي شهر تهران مبني بر ايجاد شهر دوستدار کودک، برگزاري دومين دوره آن از سوي معاونت اجتماعي- فرهنگي شهرداري تهران در دستور کار قرار گرفته است تا از اين طريق راهکارهاي لازم و علمي نيز براي شهر دوستدار کودک کسب شود.

هدف اصلي دومين جشنواره «بهترين‌ها براي غنچه‌هاي شهر» كمك به شناخت و بهبود زندگي غنچه‌هاي شهر است که در رده سني صفر تا 4 سال برگزار مي‌شود.

توجه به والدين به‌ويژه مادران صاحب‌ فرزند خردسال، رشد آگاهي عمومي به‌ويژه والدين جوان از فرزندان خردسال خود، شناسايي و تقدير از صاحبان انديشه و تلاشگران در زمينه‌هاي طراحي، نرم‌افزار و توسعه دانش عمومي در مورد گروه سني مورد نظر، شناسايي و تقدير از توليدكنندگان و معرفي توليدات آنها به شهر تهران و اطلاع‌رساني از وضعيت توانايي و ظرفيت موجود در زمينه اين گروه سني از ديگر اهداف تعريف شده دومين دوره اين جشنواره است.

نظر شما