شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۸
کد خبر: ۴۴۳۱۳
|
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۹
نمايشگاه آثار برگزيده از تيترها، عكس‌ها و كارتون‌هاي ترافيكي ارسالي به «چهارمين جشنواره ترافيك و رسانه» كه جمعه ـ18 شهريورـ با حضور معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران افتتاح شد، با استقبال كم‌ نظير شهروندان رو‌به‌رو شده است.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران، در اين نمايشگاه دغدغه‌هاي شهروندان و مديريت شهري در حوزه ترافيك به تصوير كشيده شده است.

 

بر اساس اين گزارش در تيترهاي تاثيرگذاري كه در اين نمايشگاه به نمايش در آمده، ترافيك به عنوان مساله درجه اول جامعه مطرح شده و از مسئولان و مردم خواسته شده در حل اين مشكل مشترک كمك كنند.

اين گزارش مي‌افزايد شهروندان بازديدكننده از اين نمايشگاه نيز علاوه بر توجه به تيترهاي جذاب به نمايش در آمده، كاريكاتورها و عكس‌هايي كه به نمايش گذاشته شده را نيز مورد توجه قرار مي‌دهند.

بنابراين گزارش طي روزهاي گذشته علاوه بر معاون شهردار تهران تعدادي از مديران حمل و نقل شهري از جمله مديرعامل سازمان تاكسيراني تهران، مدير عامل شركت كنترل كيفيت هواي تهران و مدير عامل ستاد مركزي معاينه فني خودروهاي تهران و نيز جمعي از هنرمندان از اين نمايشگاه ديدن كرده‌اند.

اين گزارش اضافه مي‌كند موضوعاتي مانند وضعيت ناوگان تاكسيراني و تاكسي‌ها در شهر، آلايندگي خودروها و تأثير آن‌ها بر آلودگي هوا اشكالات فني وسايل نقليه موتوري و موضوع معاينه فني، از جمله رويكرد‌هايي است كه در اين نمايشگاه به آن‌ها پرداخته شده است.

نگارخانه مميز واقع در خانه هنرمندان تا روز پنج‌شنبه بيست و چهارم شهريور جاري ميزبان آثار مذکور خواهد بود و بازديد از آن هر روز از ساعت 14 تا 20 براي عموم علاقه‌مندان آزاد است.

نظر شما