شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۳۹
کد خبر: ۴۴۳۳۱
|
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۵
با افتتاح سه طرح بزرگ باغ موزه قصر، مرکز همايش هاي آئيني ، مرکز اجتماعي- فرهنگي امام‌رضا (ع) و طرح‌هاي ويزه ديگر ، منطقه 7 تبديل به يکي از قطب‌هاي مهم فرهنگي اجتماعي شهر تهران مي‌شود.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 7، محمود منيعي معاون اجتماعي – فرهنگي منطقه با اعلام اين خبر گفت: در کنار سه پروژه ياد شده که هم اکنون مراحل اجرايي آنها در حال طي شدن است و پيش بيني مي شود تا کمتر از 6 ماه ديگر به اتمام برسد پروژه هاي شاخصي همچون تبديل خانه گنجي به مرکز جغرافياي کشور و راه اندازي بازارچه هاي هنر را در دست اجرا داريم .

منيعي ادامه داد: در حال  حاضر اولين بازارچه هنر شهر تهران در منطقه هفت به بهره برداري رسيده و اجراي پروژه هاي ديگري با همين عنوان را در حال اجرا داريم ضمن اينکه عمليات تجهيز منزل دکتر گنجي نيز به اتمام رسيده است.

معاون اجتماعي-فرهنگي منطقه 7،راه اندازي مرکز اجتماعي-فرهنگي انديشه ،ساخت مجموعه فرهنگي –ورزشي آفتاب، اجراي بوستان 12 هزار متر مربعي ولايت با بهره‌مندي از فضاهاي فرهنگي،شناسايي و تجليل از مفاخرين ساکن منطقه و اجراي مراکز هنري را از ديگر موارد تبديل شدن منطقه به قطب فرهنگي شهر تهران دانست.

نظر شما