دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۴
کد خبر: ۴۴۳۶۵
|
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۹
کتاب «کلاغ» نوشته فرشته نوبخت امروز سه شنبه 22 شهريور با حضور نويسنده نقد و بررسي مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مديريت فرهنگي هنري منطقه 5 ، کتابخانه علامه جعفري از مراکز وابسته به مديريت فرهنگي هنري منطقه 5 و فرهنگسراي فردوس سه شنبه 22 شهريور ساعت 17 نشست بلور قلم با موضوع نقد کتاب کلاغ نوشته فرشته نوبخت را برگزار مي‌کند.


در اين جلسه محمدرضا گودرزي و محسن حکيم معاني به عنوان کارشناس و منتقد ادبي حضور دارند. شرکت در اين برنامه براي عموم آزاد است.


همچنين برنامه هفتگي يک نمايش يک ضرب المثل امروز سه‌شنبه 22 شهريور ساعت 18 در خانه فرهنگ ميثاق برگزار مي‌شود.


خانه فرهنگ ميثاق به منظورايجاد شور و نشاط اجتماعي- تکريم و پاسداشت گويش‌ها آداب و رسوم، سنت‌ها، آشنايي با فرهنگ کهن ايراني اسلامي و همچنين در راستاي برنامه‌ريزي اوقات فراغت خانواده‌ها بويژه کودکان و نوجوانان اقدام به برگزاري برنامه اي هفتگي با عنوان يک نمايش يک ضرب المثل کرده است که با حضور هنرمندان برنامه‌هاي کودک صدا و سيما برگزار مي شود است.


هر نمايش اين برنامه شامل يک ضرب المثل ايراني با آموزه‌هاي اخلاق شهروندي و ويژه خانواده‌هاي ساکن محله همراه با برگزاري مسابقه جهت بازديد کنندگان خواهد بود که امروز ساعت 18 تا 20 در همين مرکز برگزار مي‌شود.


حضور در اين برنامه براي تمامي خانواده‌ها آزاد و رايگان بوده و علاقمندان مي‌توانند با مراجعه به فلکه دوم صادقيه، خيابان آيت‌ا.. كاشاني، انتهاي خيابان مهران، خانه فرهنگ ميثاق در اين شب به ياد ماندني شرکت کنند.

نظر شما