سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۸
کد خبر: ۴۴۴۶۴
|
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۴
صداپيشه‌هاي فيلم بلند انيميشن «پت پستچي: فيلم - تو مي‌داني که تک هستي» مشخص شدند که از روي يک مجموعه تلويزيوني کودکانه بريتانيايي ساخته مي‌شود.

خبرآنلاين- در اين فيلم استفن مانگان بجاي پت صحبت خواهد کرد و جيم برودبنت، روپرت گرينت و ديويد تنانت ديگر صداپيشه‌ها هستند.


اين خبر در سي‌امين سال پخش تلويزيوني «پت پستچي» اعلام شد. توليد «پت پستچي: فيلم - تو مي‌داني که تک هستي» از ماه آينده آغاز مي‌شود و فيلم به صورت سه‌بعدي و با تصاوير کامپيوتري ساخته خواهد شد.


در اين فيلم پستچي محبوب در قرن بيست و يکم با وسوسه پول، جايگاه و يک لباس نو روبرو مي‌شود و اين زماني است که پت متوجه مي‌شود براي خواننده شدن صداي بسيار خوبي دارد و به شکلي «سوزان بويل»‌وار به قهرماني ملي تبديل مي‌شود.


او در برنامه‌اي که بسيار شبيه نمايش معروف «بريتانيا استعداد دارد» است، به موفقيت مي‌رسد، اما ناچار مي‌شود بين زندگي به عنوان پستچي دهکده گرينديل و رسيدن به شهرت در سطح بين‌المللي يک کدام را انتخاب کند.


مجموعه «پت پستچي» که از تلويزيون ايران هم پخش شده، اولين بار سال 1981 از شبکه بي‌بي‌سي روي آنتن رفت.


اين مجموعه توليد وودلند انيميشنز است. داستان درباره پت کليفتن پستچي يک دهکده خيالي است. «پت پستچي» در مجموع در قالب هشت فصل و 116 اپيزود روي آنتن رفت.

نظر شما