جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۳۵
کد خبر: ۴۴۵۴۶
|
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۱
کتاب «الگوي اسلامي- ايراني پيشرفت در منظر رهبر معظم انقلاب اسلامي» كتاب «شهر آرماني اسلام يا فضاي حيات طيبه» به سفارش مركز مطالعات فرهنگي شهر تهران منتشر شد.

به گزارش شهر به نقل از اداره کل روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، کتاب الگوي اسلامي- ايراني پيشرفت با مشارکت مرکز پژوهش هاي فرهنگي و اجتماعي (صدرا) و توسط انتشارات آفتاب توسعه در شمارگان 1500 نسخه منتشر شد.


در اين كتاب رويكردهاي نظري در مورد الگوهاي پيشرفت، اهميت و اهداف پيشرفت و مباني الگوي پيشرفت اسلامي، مفهوم، ابعاد و شاخص هاي پيشرفت و شرايط و مقدمات آن، همچنين نقش و اهميت برنامه ريزي و سياستگذاري در پيشرفت و جايگاه عدالت در مدل پيشرفت مورد بررسي قرار گرفته است.


کتاب الگوي اسلامي ايراني پيشرفت در منظر رهبر معظم انقلاب اسلامي در 322 صفحه و پنج بخش، به کوشش امير سياهپوش با تأييد مؤسسه پژوهشي فرهنگي انقلاب اسلامي (دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب) تأليف شده است.


همچنين کتاب «شهر آرماني اسلامي يا فضاي حيات طيبه» با موضوع بايسته هاي تحقق شهر اسلامي بر مبناي نصوص ديني از سوي دکتر محمد نقي زاده تأليف و در شمارگان هزار نسخه وارد بازار نشر شده است.

کتاب «شهر آرماني اسلامي يا فضاي حيات طيبه» در هفت فصل و در قالب 440 صفحه تدوين و توسط موسسه نشر شهر سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران منتشر شده است.


فصل ششم کتاب «شهر آرماني اسلامي يا فضاي حيات طيبه» به جلوه ها و تجليات شهر اسلامي پرداخته و اصول و راهبردهاي طراحي و برنامه‌ريزي و مديريت اين شهر را تشريح مي‌کند.

نظر شما