دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۲
کد خبر: ۴۴۵۷۲
|
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۴
در بخش علمي دومين دوره جشنواره «بهترين‌ها براي غنچه‌هاي شهر» کارگروه‌هاي تخصصي براي تدوين استانداردهاي نيازمندي هاي خردسالان و با هدف انتشار مجموعه کتاب‌هاي راهنماي زندگي شهري براي خردسالان تشکيل مي‌شود.

به‌گزارش «شهر» به‌نقل از ستاد خبري دومين دوره جشنواره «بهترين‌ها براي غنچه‌هاي شهر»، در اين جشنواره همچنين ميزگردهاي تخصصي با عناوين «مادر، کودک و سلامتي»، «مادر، کودک و تربيت اسلامي»، «مادر، کودک و اقتصاد خانواده»، «مادر، کودک و مطالعه»، «مادر، کودک و شهروندي»، «مادر، کودک و فضاي مجازي»، «مادر، کودک و فرهنگ و هنر» و «مادر، کودک و بازي و سرگرمي» برگزار مي‌شود.


از ديگر اقدامات مورد توجه در اين جشنواره که با رويکرد شهر دوستدار کودک برگزار مي شود، کارگاه‌هاي ويژه والدين و با هدف توانمندسازي آنها با نظارت کميته علمي جشنواره و به صورت رايگان است.


دومين دوره جشنواره «بهترين‌ها براي غنچه‌هاي شهر» که با رويکرد ويژه شهر دوستدار کودک برگزار مي شود، از 6 بخش «علمي»، «کارگاه و مشاوره»، «مسابقه بين کودکان و خردسالان»، «نمايشگاه، مسابقه و تجليل»، «اطلاع‌رساني» و «جنبي» تشكيل شده است.


هدف اصلي دومين جشنواره «بهترين‌ها براي غنچه‌هاي شهر» كمك به شناخت و بهبود زندگي غنچه‌هاي شهر است که در رده سني صفر تا 4 سال برگزار مي‌شود.


دومين جشنواره «بهترين ها براي غنچه هاي شهر» به مناسبت روز جهاني کودک و به مدت يک هفته، 14 تا 21 مهر ماه، از سوي اداره کل امور بانوان معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران برپا مي‌شود.

نظر شما