دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۱
کد خبر: ۴۴۵۸۹
|
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۲
مهدوي‌ كني در پاسخ به پرسشي مبني بر اين‌كه آيا عدم همگرايي جبهه پايداري به معناي سهم‌خواهي آن‌ها نيست، گفت: ان‌شاءالله مي‌آيند. ما اميدواريم و نااميد نيستيم.

ايسنا: رييس مجلس خبرگان رهبري گفت: حركت جهادي، حركتي در جهت آباداني است و هر كشوري كه آباد شده، با جهاد آباد شده است.

 

 آيت‌الله مهدوي كني در حاشيه مراسم رونمايي از سند چشم‌انداز حركت‌هاي جهادي كه در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: هر كشوري با جهاد آباد مي‌شود، گرچه شايد برخي قصد قربت نداشته باشند اما بدون تلاش و جهاد، هيچ كشوري آباد نمي‌شود پس بايد بدانيم كه عالم وجود تعطيلي‌بردار نيست چراكه خدا نيز هميشه در كار است.

 

مهدوي‌كني در پاسخ به پرسشي در رابطه با سند چشم‌انداز حركت‌هاي جهادي گفت: مساله جهاد كاري است كه دو خاصيت دارد؛ اول آن‌كه اداري نيست، پس در اين حالت مشكلات كار تحمل مي‌شود و معناي جهاد نيز همين است.

 

وي افزود: در حركت جهادي كار جوانان ساعت و روز ندارد و جنبه حقوق و مزد و مرخصي و بازنشستگي مطرح نمي‌شود پس كار به طور اساسي انجام مي‌شود.

 

رييس مجلس خبرگان رهبري تصريح كرد: از طرف ديگر حركت جهادي براي خود جهادگران اثر مثبت دارد چون خودشان را مي‌سازند و براي آينده ساخته مي‌شوند و در حالي كه با كارهاي سخت و سختي‌ها آشنا مي‌شوند، درك‌شان بالا مي‌رود و در آينده به فكر مردم خواهند بود، بنابراين فقط پشت‌ ميزنشين نمي‌شوند.

 

مهدوي‌كني در پاسخ به پرسشي در مورد انتخاب ولايتي به عنوان سخنگوي جبهه متحد اصولگرايي گفت: بنا نيست كه وارد تمام جزئيات شويم و مشخص كنيم چه كسي سخنگو است و كسي را انتخاب كنيم، بنابراين كساني كه مورد اعتماد هستند دور هم مي‌نشينند و تصميم مي‌گيرند.

 

وي در پاسخ به پرسشي مبني بر اين‌كه آيا عدم همگرايي جبهه پايداري به معناي سهم‌خواهي آن‌ها نيست، گفت: ان‌شاءالله مي‌آيند. ما اميدواريم و نااميد نيستيم.

 

مهدوي‌كني در رابطه با حضور نمايندگان محسن رضايي و قاليباف در جبهه متحد اصولگرايي توضيح داد: نماينده خاصي ندارند، اما ما گفته‌ايم نماينده بفرستند به اين معنا كه مطالبات‌شان را بيان كنند.

نظر شما