شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۴۲
کد خبر: ۴۴۶۰۱
|
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۷
به همت شهرداري منطقه 20 اردوي تهران گردي با حضور ائمه جماعات مساجد ، دبيران شوراياري محلات ، اعضاي شوراي فرهنگي و ستاد نمازجمعه و شعبانيه و خانواده هاي آنان برگزار شد .

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20 ، اين اردوي يکروزه با استقبال 700 نفر از ميهمانان در روزهاي 28 و 19 شهريور برگزار شد و طي آن شرکت کنندگان از برج ميلاد و باغ موزه دفاع مقدس بازديد کردند .

حبيب اله غفوري معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري منطقه 20 با اشاره به اينکه در سال گذشته نيز اردوي بازديد از آثار تاريخي شهرري و تهران ويژه ائمه جماعات بيش از 100 مسجد شهرري برپا شد از همکاري مطلوب ميان اين حوزه و روحانيون در جهت اهداف آموزشي و فرهنگي خبر داد و اظهار داشت : برپايي دوره هاي آموزشي قرائت و روخواني قرآن کريم ، آموزش حقوق شهروندي ، بازيافت و تفکيک مواد از مبدا ،کارگاه محيط زيست و پيوند آن با مباني ديني از جمله برنامه هاي مديريت شهري بوده که با همکاري و تعامل شهرداري با ائمه جماعات مساجد و روحانيون اجرا شده است .

غفوري با تاکيد بر اينکه شهرداري طي سال هاي اخير از يک نهاد خدماتي به يک نهاد اجتماعي تبديل شده است افزود: شهرداري در تلاش است علاوه بر ارائه خدمات عمراني شهر مانند آسفالت، جمع آوري زباله و توسعه فضاي سبز به روح شهروندان و تربيت و آرامش معنوي شهر نيز توجه داشته باشد .

 

 

.

نظر شما