دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۴
کد خبر: ۴۴۶۱۳
|
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۰
رئيس مجلس خبرگان رهبري با بيان اينکه جبهه پايداري تاکنون به طور قطع اعلام نکرده که در جلسات شرکت نمي کند افزود: البته ما با جبهه پايداري اتمام حجت کرده ايم و اميد داريم که در جلسات آينده جبهه متحد شرکت کنند.

مهر: آيت‌الله محمدرضا مهدوي کني در خصوص سازوکار جبهه متحد اصولگرايان و برخي گمانه زني ها مبني براي طراحي اين سازوکار براي انتخابات رياست جمهوري گفت: اين سازوکار فعلا براي انتخابات نهم مجلس شوراي اسلامي طراحي شده است و انتخابات رياست جمهوري هدف اين سازوکار نبوده است.

 

وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه با توجه به عدم حضور جبهه پايداري در جلسات جبهه متحد اصولگرايان آيا قرار است جبهه ايستادگي جايگزين آنها شود، اظهار داشت: ان شاء‌الله خود جبهه پايداري مي‌آيد و تاکنون به طور قطع اعلام نکرده اند که در جلسات شرکت نمي کنند.

 

رئيس مجلس خبرگان رهبري ادامه داد: البته ما با جبهه پايداري اتمام حجت کرده ايم و اميد داريم که در جلسات آينده جبهه متحد شرکت کنند.

 

مهدوي کني خاطرنشان کرد: برنامه اي براي جايگزيني جبهه ايستادگي با جبهه پايداري در 8+7 نداريم.

 

دبيرکل جامعه روحانيت مبارز در خصوص آخرين اخبار از مذاکرات خود با محسن رضايي در مورد انتخابات مجلس گفت: من با ايشان از ابتدا صحبتي نکردم که ايشان جبهه اي تشکيل دهد. قرار بود ايشان نظرات و افراد خود را به جبهه متحد اصولگرايان معرفي کند، به آنها گفتيم که بياييد و جبهه جديد درست نکنيد.

نظر شما