يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۳
کد خبر: ۴۴۶۴۹
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۷
مراکز فرهنگي هنري منطقه 13همزمان با هفته دفاع مقدس و همراه با ساير مراکز فرهنگي هنري سازمان با شعار «جنگي که بود، راهي که هست »اقدام به برگزاي ويژه برنامه‌هاي اين هفته مي‌كنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مراکز فرهنگي هنري منطقه13، اين برنامه‌ها از تاريخ 3تا6مهر ماه به صورت گسترده در مناطق 22گانه برگزار مي‌شود. درهمين راستا فرهنگسراي اميد در اين ايام اقدام به برپايي غرفه‌هاي متنوعي درپارک خيام مي‌كند.

اين غرفه‌ها شامل: غرفه نمايشگاه عکس سه بعدي با ارائه تصاويري که بازديدکنندگان تنها با استفاده از عينک هاي مخصوص سه بعدي امکان تماشاي آن تصاوير را دارا هستند، غرفه نمايشگاه تخصصي کتاب که در آن تمامي کتب عرضه شده اختصاصا در حوزه دفاع مقدس وجنگ نرم است، غرفه کودک با اجراي نمايش‌هاي عروسکي، قصه گويي، ايستگاه نقاشي ،مسابقه است.

درجريان برگزاري اين نمايشگاه هرروز يک نمايش ميداني با پيام «جنگي که بود،راهي که هست» در فضاي باز پارک خيام برگزار مي‌شود. به همين منظور نمايش ارث پدري به کارگرداني جمشيد عسگري و نمايش بابا نصيحت به کارگرداني ابوذر اميراني روز 5مهر ماه ازساعت 30/18در فضاي باز بوستان خيام به اجرا در مي‌آيد.

ياد ماندگار از ديگر برنامه‌هاي اجرايي اين منطقه در ايام دفاع مقدس است.

اين برنامه با هدف ترويج فرهنگ و ارزش‌هاي دفاع مقدس (ايثار، جهاد، شهادت، فرهنگ بسيجي) و گراميداشت ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس در تاريخ 6مهرماه در سالن اجتماعات خانه فرهنگ حافظيه برگزار مي‌شود. در جريان برگزاري اين مراسم بخش‌هاي متنوعي شامل: سخنراني کارشناس مذهبي، اجراي نمايش، تجليل از خانواده شهداي محله برگزار مي‌شود. در حاشيه برگزاري اين مراسم نمايشگاهي شامل 30قطعه عکس از تصاوير 8سال دفاع مقدس در اين مرکز به نمايش درمي‌آيد.

براي شرکت در اين برنامه‌ها مي‌توانيد طي تاريخ اعلام شده همه روزه به فرهنگسراي اميد واقع در ميدان امام حسين (ع)، خيابان 17شهريور، خيابان خشکبارچي، بوستان خيام مراجعه كنيد و يا با تلفن 33355204تماس بگيريد.

نظر شما