شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۴
کد خبر: ۴۴۷۰۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۲
شهردار تهران با بيان اين که از خدا مي خواهم ما را جزو ميراث داران دفاع مقدس جنگ محسوب کند و نه از ميراث خواران دفاع مقدس گفت: همچنين از خدا مي‌خواهم به ما توفيق دهد تا با همان روحيه دوران دفاع مقدس به کار و تلاش توام با پيشرفت براي کشور عمل کنيم و به پيش برويم.

به گزارش خبرنگار«شهر» دکترمحمدباقر قاليباف شهردار تهران عصر سه شنبه ـ5مهر_ در همايش پيشکسوتان هشت سال دفاع مقدس که در برج ميلاد برگزار شد، گفت: هفته دفاع مقدس يادآور رشادت ها، شجاعت ها و شهادت فرزندان اين مرز و بوم هست و هفته عزت و افتخار و هفته زنده کردن باورهاي ديني و سنت‌هاي الهي است. اين هفته را که به همه انديشه‌هاي بزرگ انقلاب اسلامي تحقق بخشيد و همه اين افتخارات به برکت همت شما ايثارگران و افتخار آفرينان است به شما تبريک مي‌گويم و خدا را شاکرم که امروز ميزبان شما هستم.

او ادامه داد: از خداوند بزرگ مي خواهم به همه ما توفيق بدهد در هر شرايطي که هستيم در همه فراز و نشيب هايي که در زندگي داريم ما را لحظه و آني به حال خودمان وامگذارد و به ما توفيق بدهد آرمان هاي امام(ره) را تحت رهبري مقام معظم رهبري پيش ببريم و از خداوند مي‌خواهم فرداي قيامت در مقابل شهدا چهره مان خجل و سرافکنده نباشد.

شهردار تهران افزود: و از خدا مي خواهم ما را جزو ميراث داران دفاع مقدس جنگ محسوب کند و نه جزو ميراث خواران دفاع مقدس. و از خدا مي خواهم به ما توفيق دهد تا با همان روحيه دوران دفاع مقدس به کار وتلاش توام با پيشرفت براي کشور عمل کنيم و به پيش برويم.

قاليباف اظهار کرد: سلام و دورد مي فرستم به روح شهدا و امام شهدا؛امام شهدايي که ما را از تاريکي به نور هدايت کرد. درود مي‌فرستم به همه شهداي گمنام اما پرآوازه؛ شهيداني که جان خود را براي دفاع از تسلام و کشور فدا کردند و لبيک و يا حسين (ع) گفتند و در اين راه حرکت کردند و اميدوارم پيرو اين راه و جزو منتظران واقعي باشيم.

بنابراين گزارش همايش پيشکسوتان هشت سال دفاع مقدس با حضور سرلشگر فيروزآبادي، سردار رفيق دوست. سردار شمخاني و سردار علي فضلي و جمع بزرگي از پيشکسوتان دوران دفاع مقدس برگزار شد.

نظر شما