يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۵
کد خبر: ۴۴۷۱۴
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۵
نمايشگاه‌هاي «رنگ و جنگ»، «طهران و جنگ» و «خاطرات ماندگار» همزمان با هفته دفاع مقدس و در قالب ويژه برنامه‌هاي «جنگي که بود، راهي که هست» به همت فرهنگسراي مترو در ايستگاه‌هاي مترو تهران برپاست.
به گزارش شهر به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، مجموعه نمايشگاه‌هاي نگاه گذر مترو با عنوان «رنگ و جنگ»، 173 تابلو از آثار گرافيكي جمعي از طراحان گرافيست با موضوع دفاع مقدس را به نمايش مي‌گذارد.

اين نمايشگاه‌ها در پنج ايستگاه مترو امام حسين(ع)، طالقاني، سعدي، دروازه دولت و مولوي تا پايان مهر ماه برپا خواهد بود.

نمايشگاه‌هاي «طهران و جنگ» نيز در 40 ايستگاه متروي تهران با نمايش بيش از هزار تابلو از عكس‌هاي زندگي روزمره مردم تهران در زمان جنگ تحميلي برپا شده است.

تصاوير اين نمايشگاه در قالب چهار موضوع زندگي روزمره، اعزام نيروها، كمك‌هاي مردمي و دفاع شهري انتخاب شده و نمايش اين آثار تا 10 مهر ماه ادامه خواهد داشت.

همچنين نگارگذر ايستگاه‌هاي شهيد بهشتي، ميرداماد و انقلاب در اين هفته ميزبان نمايشگاه «خاطرات ماندگار» است. در اين نمايشگاه 40 تابلو عكس ماندگار دفاع مقدس از عكاسان نام آور كشور به نمايش گذاشته شده. اين نمايشگاه تا 10 مهر ماه برپاست.

ويژه برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران با عنوان «جنگي که بود، راهي که هست» شامل 500 برنامه فرهنگي در سطح پايتخت برگزار مي‌شود.
نظر شما