دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۶
کد خبر: ۴۴۸۱۴
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۶
خانه فرهنگ حر برگزار مي‌کند
خانه فرهنگ حر وابسته به مديريت فرهنگي هنري منطقه 11 با مشاركت خانه عكاسان، جشنواره عكاسي را از جلوه‌هاي تاريخي، فرهنگي و زيبايي‌هاي اين منطقه برگزار مي‌كند.

به گزارش شهر، باتوجه به اينکه منطقه 11، يکي از قديمي‌ترين مناطق شهر تهران است و اماکن تاريخي، فرهنگي زيادي را در خود جاي داده است ( ساختمان تئاتر شهر، تالار وحدت، خانه اميربهادر، خانه انيس الدوله، خانه گلستانه، مجسمه گرشاسب، ميدان حسن آباد و ... ) مسابقه عکاسي از جلوه‌هاي تاريخي فرهنگي و زيبايي‌هاي منطقه 11 با مشارکت خانه عکاسان برگزار مي‌شود.

مسابقه از طريق فراخوان در سطح منطقه اطلاع رساني شده و مهلت ارسال آثار از تاريخ 17 مهر ماه لغايت 17 آبان ماه است. مراسم اختتاميه تاريخ 23 آبان ماه همزمان با عيد سعيد غدير است که پس از کارشناسي و داوري آثار ارسال شده توسط کميته کارشناسي (کارشناسان خانه عکاسان ايران) تعداد 10 نفر از عکاسان و عکس هاي برگزيده انتخاب و معرفي مي‌شود.


براي شرکت در مسابقه مي‌توانيد آثار خود را بدون دست کاري و با فرمت gpg، به صورت آنالوگ با وضوح 300dpi، در ابعاد 30 در20 در اندازه A4 اسکن و يا به صورت ديجيتال با کيفيت مطلوب به آدرس پستي khanefarhang_hor@yahoo.com ايميل و يا به نشاني خيابان کارگر جنوبي ، ضلع شمال شرقي ميدان حر، خانه فرهنگ حر ارسال كنيد و جهت کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 66963999- 66402365 تماس بگيريد.

همچنين نگارخانه خانه فرهنگ شيخ هادي در ادامه فعاليتهاي خود اقدام به برپايي نمايشگاه گروهي نقاشي و تصويرسازي کرده است.  


در اين نمايشگاه 36 اثر متعلق به يونس رضايي، زهرا عليپور و برتا فكري با تكنيك آبرنگ- رنگ روغن و مداد رنگي و با سبك رئال، امپرسيونيسم و طبيعت بي جان به نمايش گذاشته مي‌شود.

اين نمايشگاه از 10 الي 18 مهر ماه از ساعت 10 تا 18 جهت بازديد داير است و علاقمندان مي‌توانند به آدرس خيابان جمهوري ، نرسيده به پل حافظ، خيابان شيخ هادي، نگارخانه شيخ هادي، مراجعه كنند و يا جهت کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن8-66498587 تماس بگيرند.

نظر شما