دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۴۹
کد خبر: ۴۴۸۳۵
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۱
فرهنگسراي ارسباران اقدام به برگزاري دوره آموزشي شاهنامه خواني و مثنوي خواني با عنوان «ادبيات کهن ايران زمين» با حضور استاد منوچهر کرم زاده کرده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مراکز فرهنگي هنري منطقه 3 و فرهنگسراي ارسباران، «ادبيات کهن ايران زمين» ويژه کودک و نوجوان با حضور استاد منوچهر کرم زاده در دوسطح پيش دبستاني و مقطع ابتدايي، حکايت‌هاي بوستان و گلستان را با شيوه و سبک شعر نمايشي به کودکان و نوجوانان مي‌آموزد.

استاد منوچهر کرم زاده با بيش از 30 سال تجربه آموزشي در مثنوي خواني و شاهنامه خواني است و مبدع شيوه آموزش به صورت اجراي شعر نمايشي براي کودکان و نوجوانان است .

در اين کارگاه آموزشي کودکان و نوجوان با اجراهاي نمايشي و تئاتري با شاهنامه حکيم ابوالقاسم فردوسي و حکايت هاي بوستان و گلستان به صورت نمايشي و شعر گونه آموزش داده مي‌شود.


به اعتقاد استاد منوچهر کرم زاده با بهره‌گيري از اين روش‌ها اعتماد به نفس، تقويت حافظه و مهارت در کلام كودکان تقويت و شرکت کنندگان با پس از گذراندن اين دوره‌ها مهارت کامل در نقاشي پيدا مي‌کنند.

شرکت کنندگان در پايان دوره، حدود 10 تا 20 هزار بيت شعر را حفظ و حافظه شعري آنها تقويت مي‌شود.

براي کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانيد به واحد آموزش فرهنگسراي ارسباران، واقع درخيابان شريعتي، بالاتر از پل سيد خندان ، خيابان جلفا مراجعه كنيد و يا با شماره 22872199 تماس بگيريد.

نظر شما