دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۱
کد خبر: ۴۴۸۵۲
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۶
جلسات تفسير قرآن كريم با عنوان «من الهدي و الفرقان» به همت كانون عترت و قرآن فرهنگسراي انقلاب اسلامي از اين هفته با بررسي سوره حجرات كار خود را آغاز مي‌كند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي انقلاب اسلامي، حجت الاسلام محسن جهان پور، استاد حوزه و دانشگاه سه‌شنبه هر هفته از ساعت 10 تا 11:30 ضمن طرح موضوعات اخلاقي و اجتماعي مطرح شده در سوره حجرات، روش‌هاي انتقال مفاهيم آيات قرآن به كودكان و نوجوانان را مورد بحث و بررسي قرار مي‌دهد.

از جمله مباحثي كه در اين برنامه مطرح مي‌شود مي‌توان به دينداري يعني دوست داشتن، كيفيت روابط اجتماعي در قرآن، مسخره كردن يكديگر، سوء ظن، ارزش انسان، تفاوت ايمان و اسلام ، خصوصيات مومنين در اسلام، تاثير پيامبران در هستي اشاره كرد.

كتاب‌هاي تفسير نمونه، تفسير الميزان و تفسير نور منابع حجت‌الاسلام جهان پور در اين جلسات است. وي پس از سوره حجرات به تفسير سوره جمعه مي‌پردازد.


فرهنگسراي انقلاب اسلامي واقع در بزرگراه شهيد نواب صفوي، تقاطع خيابان کميل شرقي، پذيراي تمامي علاقمندان به شركت دراين جلسات است. براي کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانيد با شماره‌هاي 9-55419057 تماس بگيريد.

نظر شما