دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۴۳
کد خبر: ۴۴۸۷۰
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۱
مسابقه شطرنج همزمان در فرهنگسراي انديشه پس از طي هفت و نيم ساعت رقابت به پايان رسيد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي انديشه ، در اين برنامه که با حضور پرشور شطرنج بازان حرفه در محوطه بوستان انديشه برگزار شد، احسان قائم مقامي و مرتضي محجوب پس از طي هفت و نيم ساعت رقابت توانستند به کار خود در اين مسابقه پايان دادند.


در مراسم پاياني و اهداي جوايز که با حضور رئيس فرهنگسراي انديشه برگزار شد به نفرات برگزيده جوايزي اهدا شد.

احسان قائم مقامي در سخناني هدف از برگزاري اين گونه مسابقات شناخت استعدادهاي درخشان در حوزه شطرنج بيان کرد و گفت: در اين مسابقه 4 تا 5 استعداد فوق العاده به ورزش کشور معرفي شد که دونفر از اينها نوجواناني بودند که در آينده نه چندان دور بيشتر از آنها خواهيم شنيد .


مرتضي محجوب هم در ادامه با بيان اينکه امروز اولين تجربه برگزاري اين مراسم در محوطه باز بود ابراز داشت: تاکنون اين مسابقات در محوطه باز برگزار نشده بود که اين نيز تجربه بسيار خوبي هم براي من و هم براي احسان قائم مقامي بود.



سيدمحمدحسين حجازي هم در ادامه با تشکر از اين دو ورزشکار که توانستند پس از هفت و نيم ساعت بدون وقفه به رقابت با حريفان خود بپردازند افزود: فرهنگسراي انديشه با راه‌اندازي ساختمان جديد خود و با رويکرد ورزشي محلي را براي برگزاري مسابقات و دوره هاي آموزشي شطرنج اختصاص خواهد داد.


وي در ادامه گفت: فرهنگسراي انديشه به دنبال فرهنگ سازي در حوزه ورزش‌هاي همگاني است و اين را همشهريان عزيز در محتواي برنامه ها و دوره هاي آموزشي که برگزار مي‌شود به خوبي مي توانند ببينند.

همچنين در پايان اين مراسم از برگزيدگان اين مسابقه توسط فرهنگ سراي انديشه و معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 7 تجليل بعمل آمد.

اسامي برگزيدگان به اين شرح است:

مرجانه بني طائفه مساوي در برابر مرتضي محجوب

مجيد ميکائيلي برد مقابل مرتضي محجوب

عباس محمدي مساوي در برابر مرتضي محجوب

مهدي مهديزاده برد مقابل مرتضي محجوب از شهرستان دامغان

استاد محمود معيني پيشکسوت بازي شطرنج برد مقابل احسان قائم مقامي

نظر شما