شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۷
کد خبر: ۴۴۸۷۷
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۶
دومين جشنواره ورزشي ريحانه النبي با مشارکت معاونت اجتماعي و فرهنگي منطقه 4 با حضور بيش از 500 نفر از بانوان بسيجي شمال شرق تهران در مجموعه فرهنگي ورزشي شهيد چمران برگزار شد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 4 حسن کريميان شهردار منطقه در اين مراسم که با حضور سردار همداني فرمانده لشکر محمد رسول الله(ص) و معاون ورزش و جوانان، سمانه زماني معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه و جمعي از مديران ستادي برگزار شد، گفت: توجه به ورزش همگاني و نهادينه کردن آن در بين خانواده ها، از جمله سياست هاي راهبردي مديريت شهري تهران است که با مشارکت شهروندان بويژه مديران محلات در سطح منطقه پايه ريزي شده است.

او با بيان اينکه برگزاري مسابقات ورزشي در ارتقاء سطح روحيه نشاط، پويايي و سرزندگي شهروندان تاثير بسزايي خواهد داشت افزود: توسعه ورزش هاي همگاني پايه تمامي فعاليت هاي ورزشي است که بايد ضمن نهادينه کردن و آشنايي شهروندان بتوان ورزش همگاني را در جهت توسعه و ترويج تفريح سالم اجرايي کنيم. کريميان افزود: استفاده از پتانسيل هاي بانوان بسيجي و ايجاد بستر لازم جهت مشارکت آنان در عرصه هاي فرهنگي و اجتماعي و ورزشي، نقطه عطفي در توسعه محلات خواهد بود.

در ادامه مراسم، سمانه زماني معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه با اشاره به برنامه هاي شهرداري درخصوص نهادينه کردن ورزش هاي همگاني در بين خانواده ها گفت: با برنامه ريزي هاي صورت گزفته تصميم داريم تا ورزش به عنوان يک کالاي اساسي در سبد خانوارها قرار گيرد. او افزود: در اين راستا و به منظور ارتقاء سلامتي شهروندان، بيش از 100 ايستگاه ورزش صبحگاهي در صبح و بعد ظهر براي بانوان و آقايان در بوستان ها و سطح معابر راه اندازي شده است تا خانواده ها بتوانند از اين فضاها استفاده نمايند.

در ادامه مراسم نيز سردار همداني فرمانده لشکر محمد رسول الله(ص) و معاون ورزش و جوانان با تشکر از همکاري مطلوب مديريت شهري تهران در توسعه ورزش هاي همگاني، خواستار تعامل بيشتر جهت بسط فرهنگ ورزش در بين خانواده‌ها شد.

نظر شما