دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۰
کد خبر: ۴۴۸۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۹
دومين جشنواره «بهترين‌ها براي غنچه‌هاي شهر» فردا 14 مهرماه با حضور محمد هادي ايازي معاون فرهنگي- اجتماعي شهرداري تهران و به مناسبت روز جهاني کودک در بوستان گفتگو افتتاح مي شود.

به گزارش «شهر» به نقل از ستاد خبري دومين جشنواره بهترين ها براي غنچه هاي شهر، مراسم افتتاحيه اين جشنواره فردا پنج شنبه 14 مهرماه ساعت 9 صبح در بوستان گفتگو و با حضور ميهماناني ويژه و مديران شهري برگزار خواهد شد.


بنابر اين گزارش، جشنواره «بهترين‌ها براي غنچه‌هاي شهر» به مدت هشت روز از سوي اداره کل امور بانوان معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران از 14 تا 21 مهر ماه و با رويکرد ويژه شهر دوستدار کودک برگزار مي‌شود.


هدف اصلي دومين جشنواره «بهترين‌ها براي غنچه‌هاي شهر» كمك به شناخت و بهبود زندگي غنچه‌هاي شهر است.


توجه به والدين به‌ويژه مادران صاحب‌ فرزند خردسال، رشد آگاهي عمومي به‌ويژه والدين جوان از فرزندان خردسال خود، شناسايي و تقدير از صاحبان انديشه و تلاشگران در زمينه‌هاي طراحي، نرم‌افزار و توسعه دانش عمومي در مورد گروه سني مورد نظر، شناسايي و قدرداني از توليدكنندگان و معرفي توليدات آنها به شهر تهران و اطلاع‌رساني از وضعيت توانايي و ظرفيت موجود در زمينه اين گروه سني از ديگر اهداف تعريف شده دومين دوره اين جشنواره است.

نظر شما