پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۰
کد خبر: ۴۵۱۳۴
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۳
برج ميلاد تهران همزمان با آغاز دهه ولايت و از آغاز عيد قربان تا عيد غدير ويژه برنامه‌هاي فرهنگي و اجتماعي را براي شهروندان و بازديدکنندگان برگزار مي‌کند.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي برج ميلاد تهران، حميد قمي، مدير فرهنگي ـ اجتماعي برج ميلاد تهران با اعلام اين خبر گفت: برج ميلاد به عنوان نماد ملي پايتخت است که از زمان بهره برداري آن به ويژه از دو سال گذشته همواره اجراي برنامه هاي فرهنگي، هنري و اجتماعي را در دستور کار خود قرار داده است.


او افزود: بر همين اساس همواره و در همه مناسبت هاي ملي،ديني و مذهبي برنامه هاي مختلفي در برج ميلاد برگزار شده است که به عنوان نمونه مي توان به برنامه هاي هفته دفاع مقدس، ماه رمضان، دهه ولايت اشاره کرد.


مدير فرهنگي ـ اجتماعي برج ميلاد درباره برنامه هاي دهه ولايت نيز توضيح داد: بر همين اساس و با توجه به رويکرد فرهنگي- اجتماعي برج ميلاد، در دهه ولايت 14 برنامه فرهنگي و اجتماعي برگزار مي شود.


به گفته وي برج ميلاد تهران، برپايي ايستگاه نقاشي و سفال براي کودکان و نوجوانان، اجراي سامانه نشاط، برگزاري نمايشگاه با موضوع ولايت، پرده خواني و علي نامه خواني، اجراي موسيقي نواحي از جمله اين برنامه هاست.


قمي به همکاري برج ميلاد تهران و بنياد نهج البلاغه در دهه ولايت اشاره کرد و گفت: با همکاري اين بنياد قرار است نمايشگاه و نشست‌هاي تخصصي با موضوع ولايت در برج ميلاد تهران برگزار شود، ضمن آنکه با همکاري با موزه امام علي(ع) نمايشگاه آثار خوشنويسي با محوريت امام علي(ع) از نگاه هنرمندان برگزار خواهد شد.


بازخواني هنر شيعي و شمايل نگاري نقاشي دوره قاجار با حضور دانشجويان رشته نگارگري، اجراي موسيقي کشورهاي اسلامي، مولودي خواني و تبليغات متناسب با اين هفته از ديگر برنامه هاي دهه ولايت است که قمي به آن اشاره کرد و گفت: تمامي اين برنامه ها از 14 تا 24 آبان ماه در برج ميلاد تهران برپاست و علاقه مندان مي توانند همزمان با بازديد از اين برج، از اين برنامه ها نيز استفاده کنند.

نظر شما