يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۰
کد خبر: ۴۵۱۴۰
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۹
خوراكيان در جريان بازديد از نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال خبر داد:
رييس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران روز گذشته (22 مهر) از پنجمين نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال در مصلاي تهران بازديد کرد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي آي‌تي ، امير خوراكيان پس از نشست دو ساعته با مسئولان فرهنگي و برگزار کنندگان نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال از بيشتر غرفه‌هاي نمايشگاه و محصولات آنان بازديد کرد و در گفتگوي زنده با شبکه راديويي ايران صدا گفت: سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران علاوه بر همراهي‌هايي که با برگزاري نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال داشته به طور خاص با راه‌اندازي باشگاه مخاطبان در غرفه فرهنگسراي مجازي در اين نمايشگاه شرکت کرده است.


وي تصريح کرد: اين باشگاه به مخاطبان اين امکان را مي‌دهد که همه خدمات فرهنگسرا را از طريق ايميل دريافت کرده و به صورت اينترنتي با سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران در ارتباط مستقيم باشند.



خوراكيان همچنين در اين گفتگوي راديويي از استقبال خوب و بسيار زياد بازديدکنندگان از غرفه فرهنگسراي مجازي ياد کرد و گفت: طرح شهروند فردا که طرحي براي بهبود فضاي شهروندي است در اين نمايشگاه ارائه شده است که از نظر من طرحي بسيار مناسب و موفق خواهد بود.



رييس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران با اشاره به ايجاد فرهنگسراي مجازي اضافه کرد: مردم فارغ از اين نمايشگاه مي‌توانند از طريق نت با فرهنگسرا ارتباط بگيرند، تمام فعاليت‌هاي اين فرهنگسرا به شکل مجازي است و ما 17-18 اولويت موضوعي سازمان را در اين فرهنگسرا لحاظ خواهيم کرد.


وي ادامه داد: ما قرار است از طريق اين فرهنگسرا توليد محصولات و ماموريت‌هاي فرهنگي‌مان را گسترش دهيم.

نظر شما