شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۱
کد خبر: ۴۵۱۶۰
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۸
فرهنگسراي گلستان چهارمين همايش بررسي ابعاد معنوي، علمي، اجتماعي و اخلاقي حضرت امام رضا(ع) را با عنوان «ملک رضا » با مشارکت گروه فرهنگي آسماني‌ها برگزار مي‌کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مراكز فرهنگي هنري منطقه هشت؛ در اين همايش دکتر مرتضي آقا تهراني به بيان موضوعاتي چون: بررسي سيره علمي و اخلاقي، کرامات و ويژگي‌هاي شخصيتي حضرت امام رضا (ع)، ارائه نکاتي پندآموز از زندگي گهربار ايشان و تأثير آن بر زندگي مردم زمانه خود، ارتباط معنوي مردم ايران زمين با آن بزرگوار و شرح برکات وجودي آن حضرت براي ايران اسلامي و... خواهد پرداخت.


شعرخواني صابر خراساني در مدح و ثناي حضرت ثامن الحجج(ع)، اجراي نمايش، بيان خاطرات شهداء در خصوص ارتباط معنويشان با اهل بيت (ع) بويژه حضرت امام رضا(ع) توسط راوي دفاع مقدس، برادر جانباز معزپور، اجراي نقالي با عنوان زيارت دل و... از ديگر بخش‌هاي متنوع و جذاب اين همايش است.


همايش ملک رضا روز سه‌شنبه 26 مهرماه، ساعت 19 تا 21 در سالن فرهنگ‌سرا برگزار خواهد شد.


ملک رضا، روايت شيفتگي و حديث دلداگي است به کانون مهر و ولا، « زمزمه‌هاي عاشقانه‌اي » است سرشار از شورانگيزي و شادماني و شفاعت طلبي که دل را به همراهي « کبوتران حرم» مي‌خواند.


علاقه‌مندان مي‌توانند براي شرکت در اين همايش به فرهنگسراي گلستان واقع در نارمک،ميدان هلال احمر،خيابان گلستان مراجعه کنند و براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن‌هاي: 9-77841376 تماس بگيرند.


نظر شما