دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۲
کد خبر: ۴۵۱۸۱
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۳
معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران در بازديد از پنجمين نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال از افتتاح خانه هاي IT سراي محلات تا پايان آبان ماه خبر داد.

به گزارش «شهر» به‌نقل از روابط عمومي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، سيد محمد هادي ايازي در مراسم بازديد از پنجمين نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال از آغاز به کار رسمي خانه‌هاي IT در سراي محلات شهر تهران همزمان با عيد غدير خم خبر داد و افزود: لزوم توجه به ارايه خدمات الکترونيک در کلانشهري نظير تهران که وسعت و جمعيت آن از حجم بودجه و امکانات موجود بسيار وسيع‌تر است اهميتي دوچندان مي‌يابد و فراهم کردن مقدمات عملياتي شدن شهر الکترونيک را به ضرورتي انکار ناپذير تبديل مي‌کند.


او گفت: در اين راستا معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران اقدام به راه اندازي شبکه هاي اجتماعي پايتخت شامل سامانه هاي نيم رخ محلات ، پژوهشگران محله ، هم انديشي محلات، تهران تيوب ، دانشنامه محلات ، گردشگري مجازي ،خبر مکان محور و مشاوره سلامت کرده است.


معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران با اشاره به برگزاري جشنواره شکوفا (شهروند کارآمد و فناوري اطلاعات) ادامه داد: همزمان با برگزاري جشنواره شکوفا و عيد سعيد غدير خم در اواخر آبان ماه فعاليت خانه‌هاي IT در محلات 374 گانه تهران به‌طور رسمي آغاز خواهد شد.


او گفت: توسعه کتابخانه ديجيتال، کتابداري الکترونيک و يکپارچگي کارت بليط با کارت منزلت و ورزش شهروندي نيز در دستور کار قرار گرفته است و حتي اميدواريم که استفاده از کارت الکترونيک را براي تاکسي‌ها نيز بتوانيم اجرايي کنيم.

نظر شما