يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۶
کد خبر: ۴۵۲۷۸
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۴
شرکت شهر سالم، رانندگان اتوبوس‌هاي بخش‌خصوصي را از نظر سلامت روحي و رواني چکاپ مي‌کند.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شرکت شهر سالم شهرداري تهران ، غفاري مديرعامل شرکت گفت: بر اساس درخواست شرکت واحد اتوبوسراني و دستورالعمل واگذاري اتوبوس و بهره برداري از خطوط اتوبوسراني شهري و حومه شهري به بخش غير دولتي، بايد گواهي صحت بدني اين افراد جهت رانندگي اتوبوس هاي شرکت واحد توسط شرکت شهر سالم صادر شود.

غفاري خاطرنشان کرد: کار چکاپ پزشکي و سلامت رانندگان اتوبوس هاي بخش خصوصي با توجه به استانداردهاي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در خصوص رانندگان اتوبوس از ابتداي شهريور ماه امسال آغاز شده است و رانندگان معرفي شده مي توانند با در دست شدن معرفي نامه عکس دار خود از شرکت مربوطه به مراکز بهداشتي درماني شرکت شهر سالم در مناطق 1 ، 3 ، 5 ، 6 ، 8 ، 10 ، 12 ، 13 ، 16 ، 17 ، 19 و 20 مراجعه کنند.

غفاري گفت: در اين چکاپ ، افراد معرفي شده توسط پزشک از لحاظ سلامت جسمي و رواني ويزيت شده و آزمايش هاي استاندارد ، اديومتري (شنوايي سنجي) ، اپتومتري (بينايي سنجي) نيز در مورد آن ها صورت مي گيرد تا در صورت نياز به اقدامات تخصصي به متخصصين مربوطه ارجاع مي شوند.

او افزود : پرونده اين افراد پس از انجام معاينات جهت بررسي به معاونت بهداشت شرکت شهر سالم ارجاع مي شود تا پس از بررسي کارشناسان و تائيد پزشک متخصص طب کار ، گواهي تائيد سلامت و تناسب با کار محوله براي اين افراد صادر شود و يا در صورت لزوم به متخصص معرفي شوند.

غفاري تصريح کرد: از ابتداي شروع اين طرح تاکنون و براساس مراجعات صورت گرفته و وحود نقص در برخي پرونده‌ها، تاکنون براي 65 نفر از رانندگان اتوبوس هاي بخش خصوصي گواهي تائيد سلامت صادر شده است و معاينات تا زماني که نياز باشد از سوي مراکز درماني شرکت شهر سالم پيگيري مي‌شود.

نظر شما