دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۵
کد خبر: ۴۵۲۸۴
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۲
در نخستين جشنواره ملي محصولات فرهنگ شهروندي شهرداري‌هاي مراكز استان‌ها با عنوان «شهر فرهنگ» كه در شهر مشهد برگزار شد، سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران رتبه نخست را كسب كرد.

به گزارش شهر به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل اين سازمان، مجموعه تلويزيوني همين حوالي كه هم اكنون از شبكه سه سيما بعد از خبر ساعت 22 پخش مي‌شود در بخش فيلم و مستند رتبه برگزيده را كسب كرد. در قسمت آثار موسيقيايي نيز سمفوني تهران به عنوان اثر برگزيده شناخته شد.


در بخش آثار مكتوب شامل بروشور و فلش كارت از مجموعه نيم رخ فرهنگ دانش آموزي و در بخش ايده هاي خاص و خلاق از كار دستي برج ميلاد تجليل شد.


در بخش كتاب جشنواره محصولات فرهنگ شهروندي پايتخت كتاب نبتون تهران به عنوان اثر برگزيده معرفي و در بخش آثار صوتي اثر بهاران 90 به عنوان اثري شايسته قدرداني شناخته شد. آثار چهارشنبه سوزي و شهر من به عنوان دو اثر برتر در بخش آثار شنيداري و چند رسانه اي معرفي شدند.


در بخش هنرهاي محيطي و پوستر، چراغ راه و يا اباصالح، خانواده و شهر من در بخش هداياي تبليغاتي، توسعه فرهنگي و تهران از چشم اندازهاي فرهنگي در بخش آثار پژوهشي و در بخش طرح هاي جامع، نظامنامه تهران به عنوان برترين آثار معرفي شدند.


رتبه‌هاي دوم و سوم جشنواره ملي شهر فرهنگ را شهرداري اصفهان و شهرداري مشهد به ترتيب با بيشترين اثر برگزيده كسب كردند.


اين جشنواره روزهاي 23 تا 25 مهر به ميزباني معاونت فرهنگي و اجتماعي شهرداري مشهد در دو بخش رقابتي با 6 رشته و غير رقابتي شامل نمايشگاه و ارائه آثار، برگزار شد.


سه هزار و 800 اثر از شهرداري هاي مراكز استان ها به دبيرخانه اين جشنواره در مشهد ارسال شده بود كه سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران با 480 اثر بيشترين اثر ارائه شده به جشنواره را داشت.




نظر شما