شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۸
کد خبر: ۴۵۴۲۷
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۰
مدير يك انتشارات تاكيد كرد:
مدير انتشارات محراب قلم بر ضرورت تقويت ارتباط ناشران و مدارس كشور تأكيد كرد و گفت: مديران و نمايندگان مدارس بايد به خريد كتاب‌هاي مرجع توجه داشته باشند.

به گزارش شهر به نقل از ستاد خبري نهمين جشنواره ياد يار مهربان، عبدالعظيم فريدوني مدير انتشارات محراب كه در زمينه نشر دايره‌المعارف و كتب مرجع هم فعاليت دارد، گفت: كتاب‌هاي مرجع، كتابخانه‌اي هستند و ساخت و ساز، كاغذ و جلد اين آثار به گونه‌ايست كه دوام بيشتري داشته باشد.


وي در ادامه تصريح كرد: اين دسته از كتاب‌ها گران تمام مي‌شوند و معمولا دانش‌آموزان ترجيح مي‌دهند به جاي يكي دو كتاب مرجع، چند كتاب عمومي‌تر بخرند.


فريدوني تداوم نمايشگاه ياد يار مهربان را فرصتي براي تقويت ارتباط بيشتر بين ناشران و مدارس كشور عنوان كرد و گفت: اين نمايشگاه در هشت دوره گذشته روند رو به رشدي داشته است.


وي با اشاره به اينكه فضاي بوستان گفت و گو جوابگوي نياز اين نمايشگاه نيست گفت: در طول هشت دوره گذشته تعداد ناشران شركت كننده و بازديدكنندگان اين نمايشگاه افزايش يافته و در صورت اختصاص مكاني مناسب تر اين نمايشگاه، به نمايشگاهي ايده آل تبديل مي شود.


فريدوني درباره كيفيت برگزاري نمايشگاه «ياد يار مهربان» گفت: اين نمايشگاه يكي از جمله نمايشگاه‌هايي است كه به صورت سازمان‌يافته اجرا مي‌شود و برگزاركنندگان آن در هر دوره از تجربيات دوره‌هاي قبل استفاده كرده‌اند تا نواقص احتمالي را رفع كنند.

نظر شما