هابيل درويش در گفتوگو با خبرنگار«شهر» در رابطه با علت تاخير در گشايش ايستگاه تجريش که پيش از اين وعده افتتاح آن را در پايان مهر داده بود، گفت: هم اکنون عمليات سفت کاري ايستگاه تمام شده و در مرحله نازککاري قرار دارد، اما باتوجه به اين که اين ايستگاه داراي عمق زيادي است بايد به طورقطع قبل از افتتاح، پلههاي برقي و ديگر تجهيزات و امکانات را بهطورکامل نصب کرده تا مسافران به راحتي بتوانند در ايستگاه تردد کنند.
او با بيان اين که ايستگاه مترو تجريش را به طور کامل تحويل خواهيم داد، اظهارکرد: اين ايستگاه که به عنوان آخرين ايستگاه خط يك مترو تهران محسوب ميشود به دليل موقعيت و همچنين ميزان مسافر، وضعيت ويژهاي دارد و تاکنون چنين ايستگاهي ساخته نشده است.
مديرعامل شرکت متروي تهران و حومه با اشاره به مشکلات خاص ايستگاه متروي تجريش اظهار کرد: اين محدوده داراي آبهاي زير زيرزميني و ريزشهاي خاصي است و به دليل موقعيت جغرافيايي آن اقدامات خاصي در اين زمينه صورت گرفته است اما خوشبختانه مراحل بحراني آن به پايان رسيده است و ايستگاه به زودي به بهرهبرداري ميرسد.
مديرعامل شرکت متروي تهران و حومه خاطرنشانکرد: با بهرهبرداري از ايستگاه تجريش، 2کيلومتر ديگر به طول خطوط شبکه مترو اضافه ميشود.
در همين زمينه بخوانيد: