يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۳
کد خبر: ۴۵۴۳۴
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۰
مديرعامل شرکت متروي تهران و حومه از راه‌اندازي ايستگاه تجريش در آينده‌اي بسيار نزديک خبرداد و در توضيح علت تاخير در گشايش اين ايستگاه افزود: به دليل شرايط ويژه و عمق زياد اين ايستگاه بايد تمام امکانات و تجهيزات به ويژه پله‌هاي برقي آن به طورکامل آماده شود تا بتوانيم ايستگاه را راه‌اندازي کنيم. قرار بود اين ايستگاه پايان مهر آماده بهره‌برداري شود.

هابيل درويش در گفت‌وگو با خبرنگار«شهر» در رابطه با علت تاخير در گشايش ايستگاه تجريش که پيش از اين وعده افتتاح آن را در پايان مهر داده بود، گفت: هم اکنون عمليات سفت کاري ايستگاه تمام شده و در مرحله نازک‌کاري قرار دارد، اما باتوجه به اين که اين ايستگاه داراي عمق زيادي است بايد به طورقطع قبل از افتتاح، پله‌هاي برقي و ديگر تجهيزات و امکانات را به‌طورکامل نصب کرده تا مسافران به راحتي بتوانند در ايستگاه تردد کنند.

او  با بيان اين که ايستگاه مترو تجريش را به طور کامل تحويل خواهيم داد، اظهارکرد: اين ايستگاه که به عنوان آخرين ايستگاه خط يك مترو تهران محسوب مي‌شود به دليل موقعيت و همچنين ميزان مسافر، وضعيت ويژه‌اي دارد و تاکنون چنين ايستگاهي ساخته نشده است.

مديرعامل شرکت متروي تهران و حومه با اشاره به مشکلات خاص ايستگاه متروي تجريش اظهار کرد: اين محدوده داراي آب‌هاي زير زيرزميني و ريزش‌هاي خاصي است و به دليل موقعيت جغرافيايي آن اقدامات خاصي در اين زمينه صورت گرفته است اما خوشبختانه مراحل بحراني آن به پايان رسيده است و ايستگاه به زودي به بهره‌برداري مي‌رسد.

مديرعامل شرکت متروي تهران و حومه خاطرنشان‌کرد: با بهره‌برداري از ايستگاه تجريش، 2کيلومتر ديگر به طول خطوط شبکه مترو اضافه مي‌شود.

در همين زمينه بخوانيد:

شمارش معكوس براي گشايش ايستگاه تجريش/تجريش دو ايستگاه دارد

بهره‌برداري از ايستگاه مترو تجريش تا پايان مهر

نظر شما