شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۰۳
کد خبر: ۴۵۵۵۱
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۸
معاون اجتماعي و فرهنگي شهردار تهران تهيه و پخش مجموعه تلويزيوني عمليات 125 را در گسترش فرهنگ ايمني و آموزش شهروندان موثر و مفيد خواند.

به گزارش «شهر» به نقل از پايگاه خبري 125، سيدمحمد‌هادي ايازي معاون اجتماعي و فرهنگي شهردار تهران در بازديد از چگونگي تهيه سومين بخش مجموعه تلويزيوني عمليات 125 تصريح‌کرد: اين مجموعه در گسترش فرهنگ ايمني و آموزش‌هاي شهروندي به گونه‌اي اثر گذار است که شهروندان ياد مي‌گيرند چگونه زندگي کنند تا ايمني بيشتري داشته و کمتر با حادثه روبرو شوند.

معاون شهردار تهران با اشاره به اهميت تهيه و پخش چنين مجموعه‌هايي در افزايش سطح آگاهي مردم از اصول ايمني و محافظت از خود هنگام رخداد حادثه گفت: سري اول و دوم مجموعه عمليات 125 که پخش شد مورد استقبال هموطنان چه در تهران و چه در استان‌هاي کشور قرار گرفت و به همين سبب در هماهنگي با مديريت شبکه 5 سيما براي تهيه سومين بخش اين مجموعه توافق شد. سومين بخش اين مجموعه در26 قسمت تهيه خواهد شد.

ايازي با قدرداني از تلاش‌هاي دست اندرکاران توليد اين مجموعه ابراز اميدواري کرد با ساخت اين گونه مجموعه‌ها زمينه‌اي ايجاد شود که رفتار شهروندان همراه با رعايت اصول ايمني باشد و کمتر با حادثه روبرو شوند.

سيدرضا خوش‌زاد مديرعامل سازمان آتش نشاني‌تهران نيز در گفت‌وگو با دست‌اندرکاران توليد اين مجموعه ضمن ارائه تذکرات و توصيه‌هاي لازم از آنان خواست تا در تهيه اين مجموعه به نظرات و ديدگاه‌هاي شهروندان توجه داشته باشند.

 

اين گزارش حاکي است در اين ديدار که مسعود احمدي افزادي مدير شبکه 5 سيما و همچنين مدير گروه فيلم و سريال اين شبکه و مديران مناطق پنجگانه عمليات آتش نشاني تهران و نيز هنر پيشگان و عوامل فني مجموعه عمليات 125 حضور داشتند صحنه‌هايي از اين مجموعه در وردآورد تصويربرداري شد.

 

به گفته عليرضا افخمي ناظر کيفي مجموعه عمليات 125، پيشرفت کار تصويربرداري اين مجموعه 26 قسمتي درحال حاضر به 70 درصد رسيده و تا حدود 5 ماه ديگر به پايان مي‌رسد.

او در توضيح اين مطلب با اشاره به دشواري توليد اين گونه مجموعه ها که با صحنه هاي اکشن، پر تحرک و حادثه اي همراه است تصريح کرد: به همين علت زمان توليد سومين سري اين مجموعه کمي بيش از سري اول و دوم خواهد بود.

عليرضا افخمي همچنين مجموعه تلويزيوني عمليات 125 را در شمار پربيننده‌ترين مجموعه‌هاي تلويزيوني توصيف کرد و افزود: با توجه به پيشرفت کار پيش‌بيني مي‌شود پخش سري سوم اين مجموعه از اواخر امسال در شبکه 5 سيما آغاز شود. 

نظر شما