دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۲۷
کد خبر: ۴۵۵۷۸
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۷
شهردار منطقه 15 از آغاز عمليات احداث دو ايستگاه آتش‌نشاني در محلات بافت فرسوده منطقه خبر داد و گفت: عمليات اين دو ايستگاه در محلات اتابک و طيب شروع شده و 25 درصد پيشرفت فيزيکي داشته است.

به‌گزارش «شهر» به‌نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 15 ، او با اشاره به توجه و حمايت‌هاي ويژه شهردار تهران به‌مناطق جنوبي و محروم گفت: بر اساس نظر کارشناسي سازمان آتش نشاني و نياز منطقه به دو ايستگاه آتش نشاني، مکان‌يابي اين دو ايستگاه در محله اتابک جنب بوستان مبعث و درمحله طيب، خيابان اعظم نظامي انجام شد.

او يادآور شد: در اين راستا عمليات اجرايي ايستگاه‌هاي ياد شده شامل 209 متر مربع ايستگاه اعظم نظامي و 2000 متر مربع ايستگاه اتابک از سوي حوزه خدمات شهري تهران آغاز شده و قرار است تا ارديبهشت ماه سال آينده به بهره‌برداري برسد.

شهردار منطقه افزود: در حال حاضر منطقه داراي 6 ايستگاه آتش نشاني فعال شامل کيان‌شهر شمالي، مشيريه، مسعوديه، اسلام‌آباد، قيامدشت و خاورشهر است که با بهره‌برداري از اين دو دستگاه تعداد ايستگاه‌هاي آتش‌نشاني منطقه به هشت مورد مي‌رسد که در صورت بروز آتش سوزي، زمان حضور آتش‌نشانان در محل به کمتر از پنج دقيقه مي‌رسد که اين زمان بسيار مناسبي در اين زمينه به حساب مي‌آيد.

نظر شما