دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۴
کد خبر: ۴۵۶۶۳
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۰
مسوول کميته تبليغات و اطلاع‌رساني جشنواره شمسه از آغاز فعاليت سفيران شمسه در ايستگاه‌هاي مترو و پخش برنامه «شمسه شبانه» از راديو فرهنگ طي هفته آينده خبر داد.

به گزارش«شهر» به نقل از روابط عمومي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، حميد کياني، مسوول کميته تبليغات و اطلاع‌رساني جشنواره‌هاي هشتگانه شمسه از آغاز فعاليت سفيران شمسه در ايستگاه‌هاي مترو طي هفته آينده خبر داد و گفت: شمسه به منظور بهره‌گيري تام از ظرفيت‌هاي تبليغاتي شهر در فاز دوم اجراي تبليغات خود که از اواسط هفته آينده شروع خواهد شد سفيران خود را در ايستگاه‌ها مترو مستقر خواهد کرد، معرفي اهداف، رويکردها و محورهاي جشنواره شمسه و انجام ثبت‌نام اوليه متقاضيان از مهمترين وظايف اين افراد به‌شمار مي‌رود.


او هم‌چنين از اختصاص ساعاتي از برنامه شبانه راديو فرهنگ به معرفي جشنواره شمسه خبر داد و افزود: از هفته آتي برنامه «شمسه شبانه» از راديو فرهنگ پخش خواهد شد و همزمان تيزرهاي تبليغاتي اين جشنواره نيز که مراحل نهايي توليد را طي مي کند آماده پخش خواهد شد.


مسوول کميته اطلاع رساني شمسه با اشاره به روند موفقيت آميز تبليغات جشنواره شمسه در سطح شهر گفت: سياست‌هاي تبليغاتي شمسه بر پايه آخرين استانداردهاي نوين تبليغاتي استوار است و با شناخت کامل مخاطبان خود در هريک از مناطق 374 گانه تهران برنامه تبليغاتي خاصي را براي آنها پيش بيني کرده است.


او ادامه داد: شمسه يک جشنواره فرهنگي است و در بطن خود شهروند، محله، سرمايه اجتماعي و هويت را دارا است و با تکيه بر اين باور شمسه براي جذب مخاطبان خود هيچگاه ويژگي هاي تبليغات تجاري بهره نگرفته است. تبليغات شمسه در مرحله اول به دنبال ايجاد سوال و جلب نگاه مخاطبان و اکنون با اتمام فاز معتقديم به هدف خود رسيده است.


كياني با تاکيد بر لزوم گسترش اطلاع رساني فعاليت ها و اخبار جشنواره شمسه تصريح کرد: نحوه اطلاع رساني و اخبار جشنواره شمسه رضايت بخش بوده است و تا کنون مسوولان اجرايي جشنواره هاي هشتگانه شمسه چند نشست خبري موفق را با حضور نمايندگان رسانه هاي مختلف داشته اند و خوشبختانه اخبار شمسه با انعکاس خوبي در رسانه هاي جمعي روبه رو شده است.

نظر شما