شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۴
کد خبر: ۴۵۷۲۶
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۹
درهمايش «آبي تا دريا»‌ در فرهنگسراي ملل/
ويژه برنامه «آبي تا دريا» با محويت خانواده پايدار و به مناسبت سالروز فرخنده پيوند آسماني حضرت علي (ع) و فاطمه زهرا(س) صبح روز گذشته 7 آبان ماه در فرهنگسراي ملل برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي ملل، در اين مراسم که دکتر شهيدي، روانشناس و مشاور خانواده و جمعي از شهروندان حضور داشتند، موضوعات ملاک زندگي مشترک موفق، احسان و نيکي زوجين و تاثير آن درزندگي مطرح شد.


دکتر شهيدي مهمترين ملاک ازدواج در افراد را آمادگي براي اين امر مهم عنوان کرد و گفت: منظور از آمادگي فرد براي ازدواج اين است که شخص در مرحله‌ايي از زندگي قرار گرفته باشد که برنامه اش براي آينده مشخص و بداند که در زندگي پيش رو چه مسيري را مي‌خواهد طي کند و در موقعيتي از رشد قرار گرفته که آمادگي زندگي با فرد ديگر را دارد.


وي مناسب‌ترين سن براي ازدواج را را سنين 25 تا 32 سال دانست و افزود: بي شک هدف از ازدواج لذت از زندگي است و جوانان بايد بياموزند که چگونه در کنار فرد ديگري به زندگي خود معنا و گسترش دهند و بر اساس توانايي هاي همديگر از هم انتظار داشته باشند.


در ادامه اين مراسم از 9 زوج موفق شميران که بيش از 40 سال در کنار هم نمونه ايي از خانواده پايدار هستند تجليل و قدرداني شد و با اجراي موسيقي زنده ملي، اين روز خجسته و مبارک گرامي داشته شد.

نظر شما