يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۴۳
کد خبر: ۴۵۹۲۲
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۸
نشست‌هاي تخصصي نقد ادبي با عنوان «بلور قلم» 17 آبان با نقد رمان «پنجاه درجه بالاي صفر» نوشته علي چنگيزي در خانه فرهنگ ميثاق برگزار مي‌شود.

به گزارش «شهر»، به نقل از روابط عمومي مديريت فرهنگي هنري منطقه 5 و فرهنگسراي فردوس ، اين نشست سه شنبه 17 آبان ساعت 16 با حضور محمدرضا گودرزي و کامران مهدي نويسنده و منتقد ادبي در خانه فرهنگ ميثاق از مراکز وابسته به مديريت فرهنگي هنري اين منطقه برگزار مي‌شود و طي آن رمان «پنجاه درجه بالاي صفر» نوشته علي چنگيزي که رماني حادثه‌اي و جاده محور است نقد و بررسي خواهد شد.



در «پنجاه درجه بالاي صفر» که توسط نشر چشمه منتشر شده سه روايت به طور هم‌زمان نقل مي‌شود. يکي از روايت‌ها ماجراي سرقتي بدفرجام از بانک است. «علي ستوده» که از زندان گريخته است دار و دسته‌اي جور مي‌کند تا بانکي را بزند و... داستان ديگر روايت جوانکي است که در يکي از مناطق مرز شرقي خدمت مي‌کند و قصد دارد به هر طريق از آنجا بگريزد.


روايت سوم که اول شخص روايت مي‌شود ماجراي پيگيري براي يافتن هويت کساني است که جسدهاي متلاشي شده‌شان در يکي از خرابه‌‌هاي بياباني لم‌ يزرع پيدا شده است.



علاقه مندان به نشست‌هاي نقد ادبي مي‌توانند در روز ياد شده مهمان خانه فرهنگ ميثاق به نشاني فلکه دوم صادقيه ، بلوار آيت الله کاشاني، انتهاي خيابان مهران باشند. شماره تلفن 44082461 براي کسب اطلاعات بيشتر و هماهنگي اعلام شده است.

نظر شما