يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۱
کد خبر: ۴۵۹۶۰
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۱
حوزه اجتماعي و فرهنگي منطقه 22 ، همزمان با فرا رسيدن دهه ولايت و اعياد فرخنده قربان و غدير، ويژه‌برنامه‌هايي را در محدوده شمال غربي تهران برگزار مي‌کند.

به گزارش «شهر» به‌نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 22، نبي الله احمدي، معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه با اعلام اين خبر گفت:  همزمان با برگزاري دعاي پر فيض عرفه در تمامي مساجد، شهرداري منطقه با همکاري و مشارکت ائمه جماعات، شوراياران محله هاي 9 گانه، بسيج و کلانتري، برنامه اي ويژه را در يکي از مساجد هر ناحيه برپا خواهد کرد.

او با اعلام اينکه از ابتداي دهه ولايت مراسم غبار روبي مساجد منطقه 22 برگزار خواهد شد، افزود:  برپايي نمايشگاه کتاب با محوريت ولايت در مجموعه فرهنگي اجتماعي امام علي (ع)، ارائه همکاري لازم براي برگزاري جشنهاي ويژه اين ايام با فرهنگسراي تهران، برگزاري مراسم تجليل از سادات همچنين برگزاري سامانه هاي نشاط به مناسبت عيد سعيد قربان و عيد سعيد غدير در بوستانهاي بزرگ نواحي 4 گانه از جمله برنامه هايي است که به مناسبت دهه ولايت در نظر گرفته شده است.

معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه 22، با اشاره به اينکه همزمان با روز عيد سعيد غدير خم جشن بزرگي در مجموعه تفرجي آبشار تهران برگزار مي شود، خاطر نشان کرد:  اين جشن با حضور شهروندان تهراني، هنرمندان مطرح سينما و تلويزيون، مداحان اهل بيت و ديگر برنامه هاي شاد و جذاب در اين مکان برگزار مي شود. پيش بيني مي شود با توجه به جاذبه هاي موجود در مجموعه تفرجي آبشار تهران همچنين برنامه هاي متنوعي که براي پر کردن اوقات فراغت شهروندان در خلال برپايي اين مراسم در نظر گرفته شده، تعداد قابل توجهي از شهروندان تهراني در آن شرکت کنند.

نظر شما