دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۰
کد خبر: ۴۶۰۸۷
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۱
مدير کل فرهنگي شهرداري تهران از برگزاري مراسم تقدير از سادات نمونه پايتخت در 23 آبان ماه سال جاري به مناسبت عيد غدير خم خبر داد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، عبادالله رمضاني ضمن اعلام اين خبر افزود: مراسم تقدير از سادات نمونه شهر تهران در راستاي تجليل مقام سادات يکي از مهم‌ترين برنامه‌هايي است که به همت اين اداره کل در ايام دهه ولايت و به مناسبت عيد غدير خم برگزار مي‌شود.


او افزود: در اين مراسم که دوشنبه هفته آتي در سالن همايش‌هاي برج ميلاد برگزار خواهد شد، از سادات نمونه در مناطق 22 گانه تهران با حضور شهردار و معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران تقدير به عمل مي‌آيد.


مدير کل فرهنگي شهرداري تهران با اشاره به ديگر برنامه‌هاي شهرداري تهران به مناسبت دهه ولايت ادامه داد: با همکاري معاونت اجتماعي و فرهنگي مناطق 22 گانه شهرداري تهران جشنواره شمسه نهج البلاغه در ايام دهه ولايت در بخش‌هاي آموزش و پژوهش، نهج البلاغه در قاب هنر و سيره علوي در قلمرو ادبيات برگزار خواهد شد.


او  عنوان کرد: برگزاري جشن‌هاي سراسري دهه ولايت و امامت در 1200 مسجد شهر تهران و مسابقه خطبه‌خواني غدير، مولودي‌خواني در سيستم‌هاي صوتي بوستان‌هاي شهر تهران در ايام دهه ولايت از ديگر برنامه‌هاي پيش بيني شده براي اين ايام به شمار مي‌روند.


نظر شما