دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۹
کد خبر: ۴۶۱۱۵
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۷
از عيد قربان تا عيد غدير برگزار مي‌شود
مسابقه کتابخواني «بلندترين داستان غدير» از عيد قربان تا عيد غدير خم، با عنوان «غدير» در کتابخانه‌هاي منطقه 20 برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي ولاء، کتابخانه‌هاي منطقه 20 به منظور ترويج فرهنگ کتاب و کتابخواني و آشنايي هر چه بيشتر با واقعه غدير خم مسابقه كتابخواني را برگزار مي کنند.


در اين مسابقه کتاب «بلندترين داستان غدير» نوشته محمدرضا انصاري به عنوان مرجع و منبع سوالات در دسترس شركت كنندگان قرار مي‌گيرد.


اين مسابقه به دليل تقارن روز کتاب و کتابخواني از عيد قربان تا عيد غدير به طول مي انجامد.


توزيع کتاب فوق در کتابخانه هاي شيخ کليني (ره) ، شيخ صدوق (ره) و كتابخانه 13 آبان با 70درصد تخفيف براي علاقمندان به شرکت در اين مسابقه موجود است.


در پايان اين مسابقه نيز به نفرات برگزيده جوايز نفيسي از قبيل: سفر به عتبات عاليات ، مشهد مقدس و ده ها هديه ارزنده ديگر اهداء مي‌شود.

كتاب بلندترين داستان غدير به روايت از حذيفه يماني براي يك جوان ايراني در مدائن گفته شده و تا كنون با 15 چاپ به تيراژ 15 هزار نسخه در دسترس اهالي كتاب و علاقه مندان به حوزه كتابخواني قرار گرفته است.

اين كتاب در پنج بخش به شرح: بيان بلندترين بودن اين داستان غدير، تبيين شرايط زماني و مكاني نقل اين حديث در مدائن، معرفي حذيفه، راوي داستان غدير، مروري بر زندگي جوان ايراني و اسناد و منابع بلندترين داستان غدير به چاپ رسيده است.

اين مسابقه از 15 لغايت 25 آبان برگزار خواهد شد و شركت كنندگان در مدت برگزاري اين مسابقه فرصت دارند تا پاسخ سوالات خود را به يكي از كتابخانه هاي منطقه 20 تحويل دهند.

همچنين علاقمندان جهت کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با شماره تلفن 33380303 تماس بگيرند.

نظر شما