يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۴۴
کد خبر: ۴۶۱۲۵
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۴
گالري‌هاي گلستان، طراحان آزاد،‌ آران، کمال‌الدين بهزاد و اثر در هفته آينده ميزبان نمايشگاه‌‌هاي تازه‌اي از آثار يلدا خواجه‌زاده، طه حيدري، سميرا عليخان‌زاده و جمعي از طراحان جوان و کودکان نقاش خواهد بود.

به گزارش خبرنگار «شهر»،‌ نمايشگاه نقاشي‌هاي يلداخواجه‌زاده در روز جمعه 20 آبان‌ماه در گالري گلستان افتتاح مي‌شود. اين نمايشگاه که آثار يکي از شاگردان آيدين آغداشلو را به نمايش مي‌گذارد، تا 25 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت و از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16 تا 20 پذيراي علاقمندان خواهد بود.


گالري گلستان در دروس، خيابان کماسايي، پلاک 34 واقع است.





ديشب در گالري طراحان آزاد

گالري طراحان آزاد نيز از روز جمعه 20 آبان‌ماه ميزبان نمايشگاه آثار طه حيدري با عنوان «ديشب» است. اين نمايشگاه به مدت يک هفته ادامه خواهد داشت و همه‌روزه از ساعت 16 تا 20 پذيراي علاقمندان خواهد بود.

گالري طراحان آزاد در ميدان فاطمي، ميدان گلها، ميدان سلماس، پلاک 5 واقع است.



از شکوفه و گلوله در گالري آران

بهرنگ صمدزادگان، يکي از نقاشان به نام معاصر، نمايشگاهي از آثار طراحان جوان را با عنوان «از شکوفه و گلوله» گردآورده است که روز جمعه 20 آبان‌ماه در گالري آران افتتاح مي‌شود.

اين نمايشگاه تا آخر آبان‌ماه در گالري آران برپا خواهد بود و علاقمندان مي‌توانند همه‌روزه به‌جز جمعه‌‌ها از ساعت 11 تا 19 از اين آثار ديدن کنند.
گالري آران در خيابان کريم‌خان زند، خيابان خردمند شمالي، کوچه دي، پلاک 12 واقع است.





نقاشي کودکان در نگارخانه کمال‌الدين بهزاد

نگارخانه کمال‌الدين بهزاد از روز شنبه 21 آبان ميزبان نمايشگاهي گروهي از نقاشي‌هاي کودکان خواهد بود. هنرمندان اين نمايشگاه هنرجويان ثمين طالبي هستند و آثارشان تا روز پنجشنبه 26 آبان‌ماه به نمايش گذاشته مي‌شود.
بازديد از اين آثار همه‌روزه از از ساعت 10 تا 19 در نگارخانه کمال‌الدين بهزاد واقع در بلوار كشاورز، نبش خيابان 16 آذر، پلاك 284 اکان‌پذير خواهد بود.





رو به رو با سميرا عليخان‌زاده

نمايشگاه عکس‌هاي مفهومي سميرا عليخان زاده با عنوان «رو به رو»، روز جمعه 20 آبان‌ماه در گالري اثر افتتاح مي‌شود. عليخان‌زاده از عکاسان صاحب سبک حوزه بين‌الملل است که عکس‌هاي مجموعه «آيينه‌ها» از وي در حراج‌هاي کريستيز، ساتبيز و بونامز رکوردهاي قابل ملاحظه‌اي را کسب کرده است.

نمايشگاه «رو به رو» به مدت سه هفته تا 9 آذر‌ماه همه‌روزه از ساعت 11 تا 20 در گالري اثر واقع در خيابان ايرانشهر، خيابان برفروشان، پلاک 13 پذيراي بازديدکنندگان خواهد بود.

نظر شما