دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۴۵
کد خبر: ۴۶۲۱۴
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۳
باشگاه فيلم تهران در دويست و شانزدهمين نشست خود اقدام به نمايش و نقد فيلم سينمايي «خانواده ارنست» ساخته محسن دامادي، مي‌کند.

به گزارش «شهر» باشگاه فيلم تهران در دويست و شانزدهمين نشست هفتگي خود اقدام به نمايش و نقد فيلم سينمايي «خانواده ارنست» ساخته محسن دامادي، يک‌شنبه 22 آبان ماه در فرهنگسراي ارسباران مي‌کند.

 

فيلم سينمايي «خانواده ارنست» که در جشنواره بيست و هشتم فيلم فجر روي پرده رفت، داستان ماريا از انگلستان و کامران از تهران است که به اصفهان مي‌روند تا مهمانِ خانواده ارنست در يکصد و پنجاه سال قبل باشند.

در اين فيلم جمشيد مشايخي، لاله اسکندري، امين زندگاني، محمد هادي قميشي، پوراندخت مهيمن، مرضيه خوش‌تراش، با حضور افتخاري جهانبخش سلطاني و کودک هنرمند حوريه به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

 

«محسن دامادي» پس از سال‌ها داستان‌نويسي و سپس فيلمنامه نويسي در تلويزيون و سينما و کارگرداني پنج تله‌فيلم تلويزيوني به ساخت فيلم‌هاي سينمايي پرداخت و فيلم‌هاي سينمايي يک اشتباه کوچولو (1387) خانواده ارنست (1388) و قبرستان غيرانتفاعي (1389) را در کارنامه هنري خود دارد.

جلسه پرسش و پاسخ اين فيلم بلافاصله پس از نمايش با حضور «محسن دامادي» (نويسنده و کارگردان) ،«محسن طباطبايي» (تهيه‌کننده) ، «لاله اسکندري»، «مرضيه خوش‌تراش» و «امين زندگاني» (بازيگران) برگزار خواهد شد.

 

اعضاء باشگاه فيلم مي توانند به منظور حضور در اين نشست به فرهنگسراي ارسباران واقع در خيابان شريعتي بالاتر ازپل سيدخندان، خيابان جلفا مراجعه و يا با شماره 20- 22872818 تماس بگيرند.

نظر شما