يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۵
کد خبر: ۴۶۲۳۱
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۱
«شهر در دنياي کتاب» بخش جديدي در صفحه مديريت شهري است که سعي دارد هر هفته با معرفي کتاب تازه‌اي در حوزه شهري و زندگي شهري، شهروندان را هرچه بيشتر با کتاب‌هاي تاليف شده دراين حوزه آشنا کند. «آيين شهرداري از نگاه مقام معظم رهبري» به کوشش دکترعلي عسگري نخستين کتابي است که در اين بخش معرفي مي‌شود.

به گزارش خبرنگار«شهر»، اين کتاب ديدگاه‌هاي رهبر فرزانه انقلاب درباره «شوراها و مديريت شهري» است که موسسه «نشر شهر» سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران منتشر كرده است.

اين کتاب را علي عسگري گردآوري کرده که چکيده‌اي از ديدگاه‌هاي رهبر فرزانه انقلاب را درباره شوراها و مجموعه مديريت شهري و نيز مجموعه‌اي از راهبردهاي ملموس و مورد توجه رهبري در حوزه مديريت شهري همراه با تحليل ديدگاه‌هاي معظم‌له، در آن به رشته تحرير در آمده است.

 

  

«پيام‌هاي مقام معظم رهبري»،‌ «اهميت و جايگاه شوراها»، «وظايف اساسي شوراي اسلامي»، «توصيه‌ها به شوراهاي اسلامي»‌، «شهر اسلامي» و «وظايف اساسي شهرداري» عناوين فصل‌هاي شش‌گانه کتاب «آيين شهرداري از نگاه مقام معظم رهبري» است. اين کتاب در چاپ نخست، به شمارگان 5هزار نسخه و با قيمت 13 هزار ريال وارد بازار نشر شده است.

 

نظر شما