يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۷
کد خبر: ۴۶۳۴۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۵
معاون اول قوه قضاييه گفت: دستگاه قضايي به سياست برخورد جدي با پديده قاچاق مواد مخدر ادامه داده و هيچ تسامحي در اين زمينه از سوي نظام صورت نخواهد گرفت.

به گزارش«شهر»، حجت الاسلام سيد ابراهيم رييسي روز پنج شنبه-26آبان- درحاشيه همايش لايت فقيه استمرار حرکت انبيا  در گفت وگو با خبرنگاران افزود: ما همچنان با قدرت با اين پديده شوم مبارزه کرده و فشارها و هياهوهاي رسانه اي دشمنان تاثيري بر تصميم ما در اين مسير نخواهد گذاشت.


وي بر تعامل و همکاري تمامي دستگاههاي اجرايي کشور و مردم در مبارزه با پديده شوم مواد مخدر تاکيد کرد و گفت : دستگاه قضايي به تنهايي توفيقي در اين امر نخواهد داشت و اعضاي ستاد مبارزه با مواد مخدر بايد بسيار فعالتر از وضعيت کنوني در اين زمينه عمل کنند.


رييسي به موضوع توليد انبوه مواد مخدر در افغانستان اشاره کرد و گفت: متاسفانه پس از اشغال افغانستان توسط آمريکا و ناتو توليد مواد مخدر در اين کشور تا 40 برابر افزايش داشته و ما آنها را در توسعه و گسترش اين ماده شوم در جهان مسوول مي دانيم .


وي بيان کرد : پس از حضور آمرييکاييها در افغانستان روند توليد مواد مخدر در اين کشور از سنتي به مواد صنعتي تغيير يافته و هم اکنون سيل اين ماده شوم سلامت مردم بويژه جوانان در اقصي نقاط جهان را به مخاطره افکنده است.


معاون اول قوه قضاييه تاکيد کرد که امريکا و ناتو با توجه به تسلط بر آمريکا بي شک در توليد و قاچاق مواد مخدر دخيل بوده و بايد به خاطر اين جنايت در مجامع قضايي جهان محاکمه شوند .


نظر شما