دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۶
کد خبر: ۴۶۳۹۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۴
در هفته نخست آذر ماه انجام مي‌شود؛
در هفته نخست آذر ماه، بيش از 200 ويژه برنامه در قالب 67 نشست موضوعي، 27 نمايشگاه، 14 مسابقه، 4 برنامه سينمايي، 28 برنامه ترکيبي، 25 برنامه آموزشي، 9 برنامه ادبي، 12 اجراي هنري، 17 برنامه مذهبي و يک برنامه گردشگري از سوي مراکز فرهنگي هنري پايتخت اجرا مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از اداره کل روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، نهمين نمايشگاه فرهنگي عطر سيب از روز اول آذر ماه به مدت 8 روز در فرهنگسراي بهمن ميزبان عموم شهروندان و نمايندگان 12 هزار هيئت، حسينيه و مسجد در شهر تهران خواهد بود.


نمايش رايگان و نقد فيلم با گرگ‌ها مي رقصد روز اول آذر ماه در فرهنگسراي ملل، نمايش خانواده ارنست تا 5 آذر ماه در فرهنگسراي ابن سينا و نمايش فيلم پيتزا مخلوط تا 4 آذر ماه در فرهنگسراهاي اشراق و هنگام از جمله برنامه هاي سينمايي مراکز فرهنگي هنري تهران در اين هفته است.


ويژه برنامه تعزيه خواني و منقبت خواني با عنوان سوگواره خيمه هاي سوخته، 3 آذر در فرهنگسراي فردوس برگزار مي شود همچنين اين فرهنگسرا از 28 آبان تا 3 آذر ميزبان جشنواره نغمه سرخ با موضوع بسيج، ايثار، شهادت و ولايت خواهد بود.


کارگاه خوشنويسي و تبيين سبک هاي خطاطي، 1 آذر در نگارخانه معرفت، کارگاه آموزش تئاتر بر اساس مباني و مفاهيم بازيگري، 29 آبان در فرهنگسراي اميد و کارگاه آموزشي شعر و ادب فارسي با عنوان شعر باران، 3 آذر در مجتمع شهيد مختار سليماني برگزار مي شود.


نمايش الاغ سر به هوا تا 4 آذر در فرهنگسراي هنگام، قصه‌گويي از داستان‌هاي کهن ايراني، 2 آذر در خانه فرهنگ محصل و اجراي نمايش شاد و موزيکل خواب عسل کوچولو تا 3 آذر در خانه فرهنگ مهر آباد برگزار خواهد شد.


نمايشگاه‌هاي کلاژ و مجسمه هاي کاغذي تا 3 آذر در فرهنگسراي سرو، طراحان دهه 60 تا 29 آبان ماه در نگارخانه شفق، عکس نجوم تا 4 آذر در نگارخانه انديشه، عکس از حرم حضرت عبدالعظيم(ع) در طول آذر ماه در خانه فرهنگ ابوسعيد و نمايشگاه عکس از تکايا و مراسم عزاداري سيدالشهدا(ع) از اول تا 13 آذر در نگارخانه بهاران برپا مي شوند.


علاقمندان مي‌توانند جهت دريافت فهرست کامل برنامه‌ها به پايگاه اينترنتيwww.farhangsara.ir مراجعه کنند و براي دريافت اطلاعات ويژه برنامه هاي هفته جاري و نشاني مراکز فرهنگي هنري شهر تهران با شماره 1837 تماس بگيرند.

نظر شما