دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۲
کد خبر: ۴۶۳۹۴
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۹
تا پايان آذر
مهلت ارائه آثار در جشنواره «شمسه» تا پايان آذرماه 1390 تمديد شد. اين جشنواره فرهنگي و هنري در مقياس محله‌ و در 8 بخش قران، نهج‌البلاغه، عكس، سرود و موسيقي، فيلم، نمايش، شعر و ادب و نقاشي و تنديس برگزار مي‌شود.

به‌گزارش خبرنگار «شهر»، حميد کياني، دبير ستاد اطلاع‌رساني جشنواره «شمسه» با اشاره به‌تمديد زمان حضور در اين جشنواره تا پايان آذرماه مي‌گويد: زمان اعلام شده به هيچ عنوان تمديد نخواهد شد و شهروندان تنها يک ماه فرصت دارند تا براي حضور در 8گانه‌هاي شمسه با پرکردن فرم ثبت نام و ارائه آثار طبق موارد درخواستي در بروشورهاي راهنما و يا سايت شمسه در اين جشنواره حضور يابند.


هم‌چنين از اول آذرماه، «سفيران شمسه» براي اطلاع رساني و تبليغات اين جشنواره در 6 ايستگاه امام خميني (ره)، صادقيه، شهرري،علم و صنعت، ميرداماد و هفت تير مستقر خواهند شد تا پاسخ‌گوي سوالات شهروندان تهراني درباره اين جشنواره فرهنگي و هنري پايتخت باشند.


نشان «شمسه» برگرفته از نشان شهرداري تهران و نام آن متشكل از چهارحرف نخست واژه‌هاي «شهروند، محله، سرمايه اجتماعي و هويت» است که تحقق معنايي آن در فرايندي مشارکتي بنيان برگزاري آن شده است. جشنواره‌اي فرهنگي و هنري در مقياس محله‌ كه در 8 بخش قران، نهج‌البلاغه، عكس، سرود و موسيقي، فيلم، نمايش، شعر و ادب و نقاشي و تنديس برگزار مي‌شود.


در همين زمينه بخوانيد:

«شمسه»، آكادمي ميليوني

برگزيدگان «شمسه» جايزه ويژه شهردار مي‌گيرند

لايحه جشنواره «شمسه» به شوراي شهر مي‌رود

نظر شما